// سه شنبه, ۴ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۰

تصاویر هنری از کاراکتر های زن در بازی Team Fortress 2

تصاویر هنری جدید نشان می‌دهد که ولو پروژه اضافه کردن کاراکتر زن به بازی Team Fortress 2 را به طور جدی پیش برده بود.

امروز در میان جدیدترین اخبار بازی مشخص شد که کمپانی ولو (Valve) پیش‌تر پس از اینکه حضور کاراکتر‌های زن را در بازی Team Fortress 2 لغو کند، این پروژه را تا حدی پیش برده بود.

طراح پیشین کمپانی ولو یعنی Drew Wolf تعدادی تصاویر هنری از روند این پروژه منتشر کرد که نسخه‌ای تغییر یافته از شخصیت‌های بازی Team Fortress 2 به شمار می‌روند. وی اعلام کرد که این طراحی‌ها برای «پروژه داخلی برای اضافه کردن کاراکترهای زن به بازی» صورت گرفته است.

وی در این باره گفت:

من در این پرژوه مسئولیت داستان، توسعه کاراکتر‌ها و طراحی بصری را بر عهده گرفته بودم. با توجه به نوع کلاس آنها در بازی، این امر بسیار مهم بود که هر یک از نمونه‌ها، کاراکتر کاملا جدیدی را نشان دهد.

Wolf در ادامه افزود:

من خواستم که این کاراکتر‌ها به خودی‌ خود زندگی کنند و وسعتی به تعداد کاراکتر‌های این بازی ببخشند. هدف این پروژه این بود که کار‌هایی را که انجام دادنشان ممکن است، به پایان برسانیم و در مورد راه‌های تسهیل خلاقیت بحث کنیم.

تا به امروز دلیل لغو شدن این پروژه مشخص نشده است و نمی‌دانیم به چه دلیل کاراکتر‌های زن به این بازی راه پیدا نکردند اما باز دور از ذهن نیست که کاراکترهای زن به این بازی اضافه شوند. در ادامه می‌توانید نگاهی به این تصاویر بیاندازید و برای اطلاع کامل به پست طراح این تصاویر مراجعه کنید.

team fortress 2

team fortress 2

team fortress 2

نظرات خود را در مورد اضافه شدن کاراکتر زن به بازی Team Fortress 2، با زومجی در میان بگذارید.


منبع gamasutra
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده