نویسنده: مهرداد داودی
// دوشنبه, ۳ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۲۹

تصاویر جدید بازی Left Alive

به تازگی چند تصویر و اسکرین شات جدید از محیط جدیدترین بازی اسکوئر انیکس یعنی Left Alive منتشر شده است.

امروز، کمپانی اسکوئر انیکس تصاویر و اسکرین‌شات‌های جدیدی از بازی Left Alive منتشر کرد. این تصاویر با محوریت نشان دادن محیط جنگ‌زده‌ی بازی و ربات‌های آن است. تصاویر جدید، محیط بازی را با پس‌زمینه‌ی یک شهر ویران نشان می‌دهند. جالب است بدانید که در یکی از این تصاویر به وضوح نمادهایی را به زبان روسی می‌بینیم. این نمادها احتمال وقوع وقایع بازی در کشور روسیه را بیش از پیش بالا می‌برد. البته شهر اصلی بازی طبق آنچه که در تریلر اولیه بازی دیدیم Novo Slava نام دارد.

با اینکه هنوز برای اظهار نظر در رابطه با داستان بازی زود است، اما آن‌طور که از این تصاویر پیدا است شخصیت یا شخصیت‌های اصلی بازی پشت خط‌ آتش دشمن گیر افتاده‌اند و باید از این محیط جنگی نجات پیدا کنند.

یکی از نکات مهم در رابطه با این بازی تیم سازنده‌ی آن است. در پروسه‌ی ساخت این بازی افرادی مانند یوجی شینکاوا به‌عنوان آرتیست و با سابقه‌ی کار در سری متال گیر، توشیفومی نابشیما به‌عنوان کارگردان و با سابقه‌ی حضور در مجموعه Armored Core و تاکایوکی یاناسه به‌عنوان طراح و با سابقه‌ی حضور در Ghost in the Shell: Arise حضور دارند. بازی Left Alive در سال ۲۰۱۸ برای کنسول پلی استیشن 4 و پی سی (از طریق استیم) منتشر خواهد شد. چندی پیش نیز اطلاعاتی در رابطه با بازی منتشر شد.

شما می‌توانید آخرین تصاویر منتشر شده از بازی را در زیر ببینید:


منبع Dual Shokers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده