نویسنده: نادر امرایی
// دوشنبه, ۳ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۰۰

جدول فروش هفتگی انگلستان: Destiny 2 قصد رها کردن صدر را ندارد

بازی Destiny 2، توانست برای سومین هفته پیاپی، به صدرنشینی خود در جدول فروش هفتگی انگلستان ادامه دهد.

بنا به گزارش وب‌سایت چارت ترک که وظیفه انتشار آمار فروش بازی‌ها را در انگلستان بر عهده دارد و در جدیدترین اخبار بازی، بازی Destiny 2 برای سومین هفته متوالی، به صدرنشینی خود در جدول فروش هفتگی انگلستان ادامه داد و انتشار بازی‌هایی مانند Project Cars 2 و Marvel vs. Capcom: Infinite هم نتوانست خدشه‌ای در صدرنشینی این بازی ایجاد کند.

لقب بزرگ‌ترین بازی این هفته را باید بدون شک به بازی Project Cars 2 اهدا کرد که پس از موفقیت نسبتا خوب قسمت اول، با انتظارات بسیار زیادی عرضه شد. هر چند که این بازی توانست نظر مثبت منتقدین را جلب کند اما نتوانست به صدرنشینی بازی دستینی 2 خاتمه دهد و کار خود را در جایگاه دوم آغاز کرد. انتشار این بازی رانندگی اما باعث شد که بازی‌های دوم و سوم هفته گذشته یعنی NBA 2K18 و PES 2018، هر کدام با یک پله سقوط مواجه شوند و به ترتیب در مکان‌های سوم و چهارم قرار گرفتند. 

در جایگاه پنجم جدول فروش این هفته، باز هم شاهد یک بازی جدید هستیم. بازی Pokken Tournament DX، انحصاری نینتندو سوییچ که این هفته عرضه شد،‌ نتوانست به جایگاهی بهتر از جایگاه پنجم دست پیدا کند. از طرف دیگر، پای ثابت بازی‌های پرفروش انگلستان یعنی بازی GTA V نیز این هفته یک پله صعود کرد و از جایگاه هفتم هفته گذشته خود، توانست به جایگاه ششم برسد. 

ریمستر سه‌گانه کرش با نام Crash Bandicoot N.Sane Trilogy نیز کماکان در میان ۱۰ بازی پرفروش انگلستان حضور دارد. این بازی نسبت به هفته گذشته، حتی موفق به صعودی دو پله‌ای نیز شد. از طرف دیگر، بازی جدید مجموعه آنچارتد با نام بازی Uncharted: The Lost Legacy نیز که به صورت انحصاری برای پلی‌استیشن 4 عرضه شده است، با توجه به عرضه بازی‌های جدید، سقوطی سه پله‌ای داشت و به جایگاه هشتم رضایت داد.

بازی Forza Horizon 3، این هفته نیز توانست به حضور خود در میان ۱۰ بازی پرفروش انگلستان ادامه دهد. در حالیکه زمان زیادی تا عرضه جدیدترین نسخه از مجموعه بازی فورزا با نام Forza Motorsport 7 باقی نمانده است، این بازی توانست این هفته یک پله صعود کند و از جایگاه ۱۰ به جایگاه نُهم برسد. آخرین جایگاه این هفته نیز، در اختیار بازی Lego Worlds قرار گرفت. این بازی با صعودی پنج پله‌ای، موفق شد راه خود را دوباره به میان دَه بازی پرفروش انگلستان پیدا کند.

رتبه فعلیرتبه قبلینام بازینکته قابل ذکر
۱۱

Destiny 2

ادامه صدرنشینی
۲-

Project Cars 2

هفته اول انتشار
۳۲

NBA 2K18

-
۴۳

Pro Evolution Soccer 2018

-
۵-

Pokken Tournament DX

-
۶۷

GTA V

-
۷۹

Crash Bandicoot N.Sane Trilogy

-

۸۵

Uncharted: The Lost Legacy

-
۹۱۰

Forza Horizon 3

-
۱۰۱۵

Lego Worlds

-

نگاهی به بازی‌های تازه منتشر شده این هفته

بازی Project Cars 2

Project Cars 2

بازی Project Cars 2، که به تازگی برای پلتفرم‌های نسل هشتمی و پی‌سی عرضه شده، دنباله‌ای برای بازی موفق پراجکت کارزی است که در سال ۲۰۱۵ عرضه شد. این بازی، توسط استودیو اسلایتلی مد ساخته شده است و باندای نامکو، وظیفه انتشار آن را بر عهده دارد. نسخه شماره دو بازی، درای ۱۸۲ ماشین از ۳۸ کارخانه سازنده خودرو است که در کلاس‌های مختلف در بازی قرار گرفته‌اند.

ماشین‌های جدیدی مانند هوندا سیویک، جگوار XJ220، فولکس‌واگن پولو و نیسان R89C از جمله ماشین‌های جدید این نسخه هستند. ۴۶ مسیر در بازی قرار گرفته‌اند که اکثر نمونه‌های واقعی این مسیرها، توسط لیزر پویش شده‌اند تا بتوانند بسیار شبیه به واقعیت باشند. آب و هوای قابل تغییر در فصول مختلف و موتور فیزیک جدید بازی با نام LiveTrack 3.0 نیز از دیگر تغییرات نسخه دوم بازی هستند.

Pokken Tournament DX

Pokken Tournament DX

بازی Pokken Tournament، یک بازی مبارزه‌ای است که توسط استودیوهای باندای نامکو توسعه یافته است و The Pokemon Company وظیفه انتشار آن را بر عهده گرفته است. این بازی، با تلفیق مکانیزم‌های بازی مبارزه‌ای Tekken و قرار دادن شخصیت‌های محبوب پوکمون، یک بازی مبارزه‌ای بسیار جذاب است. نسخه اصلی بازی، در تابستان ۲۰۱۵ در دستگاه‌های آرکید ژاپن عرضه شد و به صورت جهانی در سال ۲۰۱۶ برای کنسول Wii U منتشر شد. نسخه جدید بازی، که پسوند DX به آن اضافه شده است، با بهبودهایی چند روز پیش برای کنسول نینتندو سوییچ عرضه شد.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده