// دوشنبه, ۳ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۰۱

تریلر گیم پلی بازی Gran Turismo Sport در مسیر مسابقه ای Suzuka

کمپانی سونی مسابقه‌ای را در رویداد TGS 2017 برگزار کرد که در آن چهار کاربر با یکدیگر در بازی Gran Turismo Sport به رقابت پرداختند.

در جدیدترین اخبار بازی پیرامون نمایشگاه TGS 2017، بخش سرگرمی‌های تعاملی سونی مسابقه‌ای را برای بازی Gran Turismo Sport در این رویداد ترتیب داد که در آن، چهار شرکت‌کننده ژاپنی با یکدیگر به رقابت پرداختند. از آنجا که این رویداد در ژاپن برگزار شده است، کاربران در مسیر مسابقه‌ای Suzuka با یکدیگر رقابت کردند که برای اولین بار می‌شد نسخه کامل این مسیر را دید.

در ویدیویی که از مسابقه تهیه شده می‌توانیم ویژگی‌های بازی Gran Turismo Sport را در بخش Spectator یا همان بخش تماشاچی مشاهده کنیم که شامل تماشای مجدد صحنه‌ها (Replays) و غیره می‌شود. در این بخش همچنین می‌توانیم نگاهی به دیگر‌ ویژگی‌های آن، نظیر نمایان شدن نام کاربران روی اتومبیل بیندازیم که در بخش آنلاین جالب به نظر می‌رسد. از آنجا که سیستم امتیاز‌دهی این بازی اصولی طراحی شده است، جالب به نظر می‌رسد که این بازی بتواند در ورزش‌های الکترونیک نیز جای بگیرد.

در انتهای مطلب می‌توانید ویدیوی گیم‌پلی جدید را که به مدت تقریبا ۳۰ دقیقه است تماشا و دانلود کنید. در ویدیو‌های دیگر نیز می‌توانید تریلر گیم پلی این بازی را در مسیر مسابقه‌ای Nurburgring تماشا کنید یا اینکه در تریلری دیگر نگاهی به بخش تک‌نفره این بازی بیندازید و در مطلبی دیگر تصاویر باکیفیت این بازی را مشاهده کنید.

بازی Gran Turismo Sport در تاریخ ۲۵ مهرماه (۱۷ اکتبر) در آمریکای شمالی و ۲۶ مهرماه (۱۸ اکتبر) در اروپا به طور انحصاری برای پلی استیشن 4 عرضه می‌شود. همچنین چندی پیش سونی اعلام کرد که در تاریخ ۲۵ مهر‌ماه این بازی در قاره آسیا نیز عرضه خواهد شد و از زبان چینی نیز پشتیبانی خواهد کرد.

برای دانلود ویدیو از سایت آپارات اقدام کنید

نظرات خود را در مورد این تریلر با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده