نویسنده: فریده صالحی
// دوشنبه, ۳ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۲۷

دیوید ساکورای به بازیگران فیلم Fantastic Beasts 2 پیوست

قسمت دوم فیلم Fantastic Beasts که در حال حاضر در مرحله فیلمبرداری اصلی است، بازیگر جدیدی را از سریال مشت آهنین (Iron Fist) به تیم خود اضافه کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، به تازگی فیلم جانوران شگفت‌ انگیز و زیستگاه آن‌ ها 2 (Fantastic Beasts and Where To Find Them 2) دیوید ساکورای بازیگر سریال مشت آهنین (Iron Fist) را به عنوان شخصیت منفور داستان به لیست بازیگران اصلی خود اضافه کرده است. در قسمت اول فیلم جانوران شگفت‌انگیز ادی ردمین به عنوان یک جادوگر جوان به نام نیوت اسکمَندِر معرفی می‌شود. قبل از اینکه خبر حضور ادی ردمین برای ایفای نقش این جادوگر جوان منتشر شود، مشخص شده بود که جانی دپ هم در این اثر حضور داشته و قرار است نقش جادوگر پلید و سیاه یعنی گلرت گریندل‌ والد در دنیای جادوگری (Wizarding World) داشته باشد. گلرت گریندل‌ والد جادوگر خبیثی بود که در تمام مدت قسمت اول فیلم Fantastic Beasts در قالب شخصیت ارور پرسیوال گریوز رفته بود اما در پایان همین فیلم دوباره به شکل اصلی خودش تبدیل شد و در نهایت توسط مسئولان جامعه جادوگری دستگیر شد. اما قرار است که در قسمت دوم جانوران شگفت‌انگیز دوباره حضور داشته باشد و یک ارتش بزرگ از افرادی را تشکیل دهد که پیرو او هستند و تمام دستوراتی که او می‌دهد را انجام می‌دهند.

تیم تولید قسمت دوم فیلم Fantastic Beasts در حال حاضر در کشور انگلستان حضور دارند و مرحله فیلمبرداری اصلی این اثر را طی می‌کنند. در Fantastic Beasts and Where To Find Them 2 قرار است ادی ردمین در نقش نیوت اسکمَندِر، جانی دپ در نقش گلرت گریندل‌ والد، دن فوگلر در نقش جیکوب کوالسکی و کاترین واترستون در نقش پورپرتینا گلدستین ملقب به تینا دوباره حضور داشته و ایفای نقش بپردازند. همچنین ما در این فیلم شاهد حضور ستارگان جدیدی مانند جود لاو باشیم که قرار است نقش جوانی‌های شخصیت آلبوس دامبلدور را ایفا کند.

از آنجایی که فیلمبرداری فیلم Fantastic Beasts and Where To Find Them 2، روند خود را طی می‌کند مشخص شده که اتفاقات زیادی در حال رخ دادن است. همانطور که در بالا هم ذکر کردیم گریندل‌ والد قرار است دوباره بازگردد و اینبار یک ارتش بزرگ از پیروانش را تشکیل خواهد داد. به گزارش سایت خبری Deadline، مشخص شده که دیوید ساکورای به تازگی به لیست بازیگران قسمت دوم این سری فیلم که هنوز نام مشخصی هم برای آن در نظر گرفته نشده، اضافه شده و قرار است در ارتش گریندل‌ والد حضور داشته و نقش یکی از پیروانش به نام کرال را ایفا کند.

Fantastic Beasts and Where To Find Them

از آنجایی که سری فیلم جانوران شگفت‌انگیز و زیستگاه آن‌ها همانند سری فیلم‌ هری پاتر (Harry Potter) که براساس کتاب‌های موجود و مشخصی ساخته شده بود، براساس کتاب موجود ساخته نمی‌شود، معمولا طرفداران و بینندگان از شخصیت کرال و گذشته آن یا حتی بقیه شخصیت‌های جدیدی که توسط جی. کی. رولینگ نویسنده فیلمنامه این اثر ساخته و وارد داستان می‌شوند، هیچ شناختی نداشته و اطلاعات خاصی درباره این کاراکترهای جدید ندارند. در گزارشات سایت Deadline افراد ارتش گریندل‌ والد به عنوان «پیروانی جاه طلب و سرسخت» توصیف شده‌اند. همچنین در معرفی شخصیت کرال گفته شده که ممکن است در برهه‌ای از زمان او با استاد خودش یعنی گریندل‌ والد به مبارزه یا بحث و جدل بپردازد. حال اینکه دلیل این درگیری بین ارباب و پیرو چه می‌تواند باشد باید صبر کرد و دید که داستان ما را به چه جاهایی خواهد برد.

ترکیبی از هنرهای جادوگری و همچنین هنرهای رزمی و مبارزات تن به تن چیزی است که ما تا به امروز در هیچ کدام از فیلم‌هایی که در Wizarding World بود ندیده بودیم و همین شاید کمی تحمل را برای طرفداران سخت‌تر کرده و هیجان آنها را بالاتر ببرد

ما در این لحظه اطلاعات خیلی زیادی درباره شخصیت کرال نداریم اما حداقل چیزی که در این بین می‌دانیم این است که ساکورای علاوه بر اینکه هنرمند بااستعدادی است از نظر بازیگری، کارگردانی و نویسندگی هم وجهه خوبی داشته و به خوبی تربیت شده است. این هنرمند ۳۸ ساله تا به امروز بیشتر پروژه‌هایی که در رزومه‌اش وجود دارد را در وطن خود یعنی دانمارک تولید کرده است. یکی از نقش‌های قابل ملاحظه و خیلی خوبی که در رزومه کاری او وجود دارد به زمانی مربوط می‌شود که در آمریکای شمالی حضور داشت و در یکی از قسمت‌های سریال Iron Fist به نام «Immortal Emerges From Cave» ایفای نقش کرد. او در این اپیزود نقش یکی از شخصیت‌های منفی و منفور داستان به نام سایث را به طرز بسیار خوبی ایفا کرد. ساکورای توانست با استعدادی که دارد، در عین حال هم ترس و هم جذابیت را به شخصیت سایث اضافه کند. سایث یک قاتل روانی بود که عادت داشت قربانیان خود را مسخره بگیرد یا قبل از اینکه بخواهد کار آنها را تمام کند برای قربانیانش به وسیله کارائوکه آهنگ اجرا می‌کرد. این نقش به ساکورای این قابلیت و اجازه را می‌داد که او در طی هنرنمایی‌اش از هنرهای رزمی‌ای هم که بلد بود و در آن استعداد داشت استفاده کند و گفته شده که او در سبک‌هایی مانند موای تای حرفی برای گفتن هم دارد و بسیار حرفه‌ای است. پروژه بعدی که او در آن ظاهر خواهد شد فیلم رواقی (Stoic) است که در کنار ساکورای، آنتونیو باندراس و کارل اربن در این فیلم ایفای نقش خواهند کرد.

از آنجایی که خود فیلم Fantastic Beasts چه در قسمت و چه در قسمت دوم دارای بازیگران مختلف و گوناگونی است، اضافه کردن دیوید ساکورای هم به لیست بازیگران جدید بسیار کار خوبی بود. خیلی هیجان‌انگیز است که صبر کنیم و ببینیم که ساکورای این بار می‌خواهد چه استعداد پنهانی از خود را به ما نشان دهد و می‌خواهد با نقش این جادوگر پلید و سیاه چه کار کند. خوشبختانه فیلم این قابلیت را دارد که از استعدادهای مختلف ساکورای استفاده کرده و به او این اجازه را بدهند که کمی هم از هنر رزمی‌اش را به نمایش بگذارد. ترکیبی از هنرهای جادوگری و همچنین هنرهای رزمی و مبارزات تن به تن چیزی است که ما تا به امروز در هیچ کدام از فیلم‌هایی که در Wizarding World بود ندیده بودیم و همین شاید کمی تحمل را برای طرفداران سخت‌تر کرده و هیجان آنها را بالاتر ببرد.

فیلم Fantastic Beasts and Where To Find Them 2 برای اکران در تاریخ ۱۶ نوامبر ۲۰۱۸ (۲۵ آبان ۱۳۹۷) برنامه ریزی شده است.


منبع Screenrant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده