// دوشنبه, ۳ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۰

معرفی بازی موبایل Infinite Roads

در بازی موبایل Infinite Roads، کنترل ماشین خود را به دست بگیرید و با رانندگی تا مرز بی‌نهایت، اوج هیجان را تجربه کنید.

به شخصه اگر بخواهم یک ژانر به خصوص از میان سبک‌ بازی‌های موبایل انتخاب کنم، بی‌شک نظر اول و آخرم بازی‌های رکوردی یا به بیانی دیگر بازی‌های بی‌پایان (Endless) خواهد بود که همزمان با داشتن حجم کم، اعتیاد و جذابیت ویژه‌ای را به همراه دارند؛ هر چند که این خصلت اعتیاد‌آور بودن می‌تواند شما را کاملا از کار و زندگی بیاندازد و شما را ساعت‌ها سرگرم و میخکوب گوشی‌های موبایل نگه دارد اما از طرفی دیگر تجربه به جا و به اندازه آن می‌تواند لحظات مفرح و هیجان‌انگیزی را برایتان رقم بزند.

از پیشگامان و بازی‌های موبایل به‌‌نام این سبک می‌توان به بازی‌هایی از جمله Jetpack Joyride ،PKTBall ،Smash hits ،Subway Surfers و دیگر بازی‌های مطرح این ژانر اشاره کرد که با عرضه‌ی گیم‌پلی درگیرکننده، می‌توانند گزینه مناسبی برای اوقات بیکاری باشد. حال ما هم قصد داریم تا در این مقاله به معرفی یکی از بازی‌های رکوردی و چالش‌برانگیز اخیر دنیای بازی‌های موبایل با نام Infinte Roads بپردازیم که مشترکا از سوی دو استودیو بازیسازی سوپر بنانا گیمز و نرد مانکی ساخته و پرداخته شده است. 

برای کسب رتبه و سکه‌های بیشتر، حتما دو عنصر مهم سرعت و دقت را به چاشنی کار خود اضافه کنید

بازی اندروید و آیفون Infinite Roads یک بازی آرکید و امتیاز‌آوری است که مختصرا تنها محوریت کنترل و هدایت ماشین را به دنبال دارد. به عبارتی همان گونه که در واقعیت به واسطه فرمان، ماشین را در حین رانندگی کنترل می‌کنیم، در این بازی هم باید توسط کنترلرهای تعبیه شده در بازی که در ادامه به توضیح آن خواهیم پرداخت، ماشین خود را به صورت محافظه‌کارانه و با احتیاط کافی هدایت کنیم تا مبادا از جاده و خطوط مشخصی که برایش تعیین شده خارج شود. یعنی توسعه‌دهندگان بازی یک المانی بسیار شبیه به جان را به ماشین‌ها اختصاص داده‌اند که با هر بار بیرون رفتن از مسیر جاده، مقدار آن کاهش یافته و در نهایت با اتمام آن ماشین از کار خواهد افتاد و آن قسمت از بازی جایی است که دیگر باخته‌اید و به منظور ثبت رکوردی دیگر، باید مجددا بازی را از ابتدا شروع کنید. همچنین تدابیر خلاقانه‌ای همچون موانع، دست‌اندازها و سنگ‌ها بر سر راهتان اندیشه شده‌اند که یقینا شما را در طول مسیر به دردسر خواهد انداخت.  البته این امکان فراهم شده تا در انتهای هر بازی، با دیدن فیلم‌های تبلیغاتی، دوباره بتوانید بازی را از ادامه آغاز کنید. لازم به ذکر است که تنها هدف بازی طی کردن کیلومترها و مسافت‌های بیشتر نیست و باید تلاش کنید تا با گرفتن سکه‌هایی که در طول مسیر گذاشته شده‌اند، قابلیت‌های مختلفی را فعال کنید تا بازی تنوعی پیدا کند. به عنوان مثال با استفاده از سکه می‌توانید از بین گستره‌ی عظیمی از انواع و اقسام ماشین‌ها اعم از ماشین پلیس، ماشین تاکسی، لیموزین، اتوبوس و البته ماشین مسابقه‌ای فرمول وان که هر کدام از نظر سرعت، شتاب و هندلینگ با یکدیگر متفاوت‌اند، یکی را با توجه به بودجه‌ای که در اختیار دارید، انتخاب کرده و نهایت لذت رانندگی و دریفتینگ را احساس کنید. گفتنی است که بازی Infinite Roads در ۴ مکان و محیط مختلف از جمله جاده‌های روستایی، دره‌ای، برفی و بیابانی ساخته شده است که به ترتیب بعد از سپری کردن مسیری مشخص، تغییر خواهند کرد.

از حیث گرافیک و جلوه‌های بصری، بازی به صورت نقاشی مانند و کارتونی کلاسیک همراه با رنگ و بوی طراوت طراحی شده است که در نوع خود جالب است و تا حدودی می‌تواند نظر کاربران با رده سنی مختلف را به خود جلب کند. از سوی دیگر کنترلرهای بازی بسیار ساده و کاربردی ساخته شده‌اند که با وجود سهولت در استفاده از آن، تسلط بر آن کمی زمان‌بر است. به این صورت که صفحه نمایش گوشی را به دو قسمت تصور کنید؛ با لمس سمت راست تصویر، خودرو به سمت راست رانده شده و بالعکس با لمس سمت چپ، ماشین به طرف چپ هدایت می شود.

شاید در ابتدا بازی کمی حوصله‌بر و خسته‌کننده به نظر آید، اما حتما برای یک‌بار هم که شده بازی را تجربه کنید زیرا رفته‌رفته با طی کردن جاده‌ها و راه‌های مختلف، به صورت خودکار دل شما را می‌رباید؛ تا جایی که قطعا معتادش می‌شوید. در حال حاضر بازی Infinite Roads به صورت رایگان و با پشتیبانی از قابلیت پرداخت درون‌برنامه‌ای از مارکت‌های گوگل‌پلی و اپ‌استور قابل‌دانلود است.

برای دانلود ویدیو از آپارات اقدام کنید

دانلود بازی موبایل Infinite Roads


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده