نویسنده: فریده صالحی
// دوشنبه, ۳ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۰

چه زمانی تریلر رسمی فیلم Avengers: Infinity منتشر خواهد شد؟

از آنجایی که هنوز تریلر رسمی و عمومی از فیلم Avengers: Infinity War منتشر نشده، طرفداران به شدت به فکر این هستند که زمان انتشار آن کی خواهد بود.

فیلم انتقام جویان: جنگ بی‌نهایت (Avengers: Infinity War) به طرفداران خود قول داده که یکی از بزرگترین اتفاقات سال ۲۰۱۸ دنیای سینمایی کمپانی خود باشد. در این فیلم قرار است از هر نقطه‌ای از دنیای سینمایی کمپانی مارول، شخصیت‌ها و قهرمانان مختلف گرفته شده و با برقراری اتحادی بین آنها، به جنگ بزرگترین دشمن خود بروند؛ این قهرمانان از داستان نگهبانان کهکشان (Guardians of the Galaxy) گرفته تا شخصیت‌های داستان کاپیتان آمریکا (با بازی کریس اوانز) جمع شده‌اند تا در یک فیلم حماسی و در سبک خود منحصر به فرد، شرکت کنند. در این بین طرفداران هم به شدت علاقه دارند تا اخبار جدید، تصاویری که از صحنه‌های فیلمبرداری گرفته می‌شود و حتی خبرهای کوتاهی که از سمت بازیگران و عوامل منتشر می‌شوند را بشنوند تا لحظه به لحظه از روند ساخت فیلم مورد علاقه خود و اتفاقاتی که در آن می‌افتد باخبر شوند.

یک گروه خوشبخت و خوش‌شانس از طرفداران که توانستند هم در مراسم D23 شرکت کنند و هم در مراسم کامیک کان سن دیگو، قادر بودند تا یک نگاه اجمالی و کوتاهی به اولین تریلر فیلم Avengers: Infinity War بیاندازند و تا حد کوتاهی متوجه بشوند که انتظار چه اتفاقاتی در این اثر را می‌توانند داشته باشند. البته این ویدئو فقط در همین دو مراسم به نمایش در نیامد و مدت کوتاهی بعد از این مراسم، ویدئو به صورت آنلاین درز کرد و کل فضای اینترنت را به هم ریخت که بحث و گفتگوهای خیلی زیادی هم بر سر آن مطرح شد. یکی از موارد جالب و دوست‌داشتنی که در فیلم جنگ بینهایت وجود دارد ریشی است که کاپیتان آمریکا گذاشته و شکل ظاهری‌اش را تغییر داده که ما در پوسترهایی که از این اثر منتشر شده و مخصوصا تصاویر مربوط به کامیک کان، به وضوح این مسئله را مشاهده کردیم. یکی دیگر از این موارد مربوط به ثور (با بازی کریس همسورث) است که با نگهبانان کهکشان ملاقاتی را صورت می‌دهد. با این حال، با اینکه ویدئو مربوط به کامیک کان سن دیگو در فضای اینترنت درز کرد، اما تا به امروز هنوز هم کمپانی مارول هیچ تیزر یا ویدئو رسمی را منتشر نکرده است.

Thanos - Infinity War

سوال بزرگی که ممکن است در حال حاضر در ذهن تمامی طرفداران بچرخد این است که چه زمانی قرار است یک تریلر از فیلم Infinity War به طور رسمی برای همه طرفداران منتشر شود؟ اگر کمی به عقب برگردیم و به بقیه قسمت‌هایی که در سری فیلم انتقام جویان (Avengers) اکران شده نگاهی بیاندازیم، ممکن است چیزهایی متوجه شویم و سرنخ‌های کوچکی هم دریافت کنیم. هر دو فیلم Avengers و فیلم انتقام جویان: عصر اولتران (The Avengers: Age of Ultron) تریلرهایی داشتند که در ماه اکتبر به طور رسمی برای عموم منتشر شدند که تریلر اولین اثر در تاریخ ۱۱ اکتبر و تریلر دومین اثر در ۲۲ اکتبر منتشر شدند. طبق برنامه ریزی‌های انجام شده، قرار بود تریلر فیلم The Avengers: Age of Ultron در زمانی منتشر شود که با یکی از قسمت‌های سریال ماموران شیلد (Agents of SHIELD) همزمانی داشته باشد اما هیچ چیز طبق برنامه ریزی پیش نرفت و یک هفته زودتر این تریلر به طور آنلاین درز کرد. با توجه به این اطلاعات، آیا می‌توانیم انتظار این را داشته باشیم که در آینده‌ای خیلی نزدیک مثل اوایل ماه آینده تریلر جدیدی از این فیلم مورد انتظار دریافت کنیم؟ سریال Agents of SHIELD قرار نیست تا اواخر فصل پاییز به روی آنتن بازگردد اما ممکن است که کمپانی مارول قصد داشته باشد که تریلر فیلم جنگ بینهایت را همزمان با یکی از قسمت‌های سریال اینهیومنز (Inhumans) منتشر کند. چیزی که خیلی خوب می‌تواند این مجموعه تلویزیونی را در امتیاز‌گیری و جذب بیننده کمک کند، البته اگر نیاز باشد زیرا همانطور که در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون خواندید، این سریال در حال حاضر با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کند.

بهترین و منطقی‌ترین کاری که مارول می‌تواند انجام دهد این است که به جای اضافه کردن تریلر به فیلم یا سریالی که طرفداران خاص و البته خیلی زیاد خودش را دارد، بهتر است تریلر جنگ بینهایت را در هنگام اکران انیمیشنی مانند کوکو  یا سریالی مانند اینهیومنز منتشر کند که به نوعی باعث جذب مخاطب هم می‌شود

براساس برنامه ریزی‌های انجام شده توسط کمپانی مارول، فصل پنجم سریال ماموران شیلد قرار است بعد از پخش هشت قسمت از سریال Inhumans که برای آغاز پخش در تاریخ ۲۹ سپتامبر (۷ مهر) برنامه ریزی شده است، به روی آنتن بازگردد. اگر تمام هشت قسمت این سریال پشت سر هم و بدون وقفه پخش شود، به این معنی است که فصل اول این مجموعه تلویزیونی در تاریخ ۱۷ نوامبر‌ (۲۶ آبان) به اتمام خواهد رسید. همچنین از آنجایی که بعد از اتمام اینهیومنز، شهروندان خارجی مراسم شکرگذاری و تعطیلات آن را در پیش رو دارند، پس می‌توان گفت که سریال Agents of SHIELD تا ۲۴ نوامبر (۳ آذر) به روی آنتن نخواهد رفت. با این اوصاف و اینطور که از ظاهر امر پیدا است، انتشار تریلر خیلی عقب می‌افتد اما کمپانی مارول می‌تواند به جای ماموران شیلد، تریلر فیلم جنگ بینهایت را در طی برنامه Jimmy Kimmel Live! منتشر کند. اگر این اتفاق بیوفتد دقیقا می‌شود همان زمان و همان جایی که آنها تریلر فیلم کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی (Captain America: Civil War) را به طور عمومی عرضه کردند. فیلم‌ها شباهت خیلی زیادی به هم دارند زیرا جنگ بینهایت سومین قسمت در سری خود یعنی انتفام جویان است و در آن بازیگرانی حضور دارند و به ایفای نقش می‌پردازند که هر کدام از فیلم‌های مختلف و متفاوتی گرفته شده‌اند و به این اثر متصل شده‌اند. به همین دلیل است که طرفداران هیجان خیلی زیادی برای دیدن این فیلم مورد انتظار دارند. به علاوه، در همین چند وقت اخیر، برنامه کیمل با انتشار تریلر فیلم دکتر استرنج (Doctor Strange) و فیلم اسپایدرمن: بازگشت به خانه (Spider-Man: Homecoming) خود را تبدیل به یکی از راه‌های ارتباطی بین مردم و کمپانی مارول کرده که مارول می‌تواند از طریق این برنامه تریلرهای خود را منتشر کند.

علاوه بر این دو گزینه، مارول گزینه‌ی دیگری هم پیش روی خودش دارد و آن هم این است که تریلر این اثر را همزمان را با اکران فیلم ثور: راگناروک (Thor: Ragnarok) که در اوایل ماه نوامبر به روی پرده سینماها می‌رود منتشر کند. سومین قسمت از سری فیلم ثور دیگر هیچ نیازی هیجان‌زده‌تر کردن طرفداران خود ندارد و با این حجم زیاد تریلر و تصاویر مختلفی که از این اثر منتشر شده، باعث شده که این اثر تبدیل به یکی از پیش‌بینی شده‌ترین فیلم‌های امسال بشود. اما اگر باز هم طرفداران مشتاق هستند که تصاویر و تریلرهای بیشتری از این اثر ببینند، کمپانی مارول باز هم می‌تواند تولید کند. با این حال کار دیگری هم که مارول می‌تواند بکند این است که تریلر جدیدترین اثر خود را به پروژه جدید کمپانی دیزنی و پیکسار یعنی انیمیشن کوکو (Coco) که در اواخر ماه نوامبر اکران می‌شود پیوند بزند. مارول با این کار باعث می‌شود که بینندگان خیلی زیادی برای دیدن این انیمیشن جمع شوند و بهتر از این است که تریلر خود را درون فیلمی جا دهد که همین حالا هم موفقیتش در باکس آفیس مشخص و معلوم است.

در پایان باید اعلام کنیم که مهم نیست تریلر فیلم Avengers: Infinity War چه زمانی و در کجا منتشر می‌شود مهم این است که بعد از انتشارش کل فضای اینترنت را قبضه کرده و طوفان شدیدی را به پا می کند. بازاریابی کمپانی مارول و کمپین‌هایی که آنها به راه می‌اندازند همواره قوی عمل می‌کنند و خوب می‌دانند که چگونه هیجان مردم را در حد بالایی نگه داشته و کاری کنند که آنها مدام در مورد موضوعات مختلف بحث کنند. بخشی از سرگرمی طرفدار بودن کمپانی مارول پیش‌بینی فیلم‌های بعدی و اتفاقاتی است که ممکن است در آن رخ دهد و همچنین اشتیاق زیادی که همه طرفداران برای شنیدن خبرهای جدید دارند است.

در این میان، یادآوری می‌کنیم که:

  • فیلم Thor: Ragnarok برای اکران در تاریخ ۳ نوامبر ۲۰۱۷ (۱۲ آبان ۱۳۹۶) برنامه‌ریزی شده است
  • فیلم Black Panther برای اکران در تاریخ ۱۶ فوریه ۲۰۱۸ (۲۷ بهمن ۱۳۹۶) برنامه‌ریزی شده است
  • فیلم The Avengers: Infinity War برای اکران در تاریخ ۴ می ۲۰۱۸ (۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷) برنامه‌ریزی شده است
  • فیلم Ant-Man & The Wasp برای اکران در تاریخ ۶ جولای ۲۰۱۸ (۱۵ تیر ۱۳۹۷) برنامه‌ریزی شده است
  • فیلم Captain Marvel برای اکران در تاریخ ۸ مارس ۲۰۱۹ (۱۷ اسفند ۱۳۹۷) برنامه‌ریزی شده است
  • فیلم The Avengers 4 / Untitled Avengers movie برای اکران در تاریخ ۳ می ۲۰۱۹ (۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است
  • فیلم Untitled Spider-Man: Homecoming Sequel برای اکران در تاریخ ۵ جولای ۲۰۱۹ (۱۴ تیر ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است


منبع Screenrant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده