// دوشنبه, ۳ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۲۹

معرفی بازی موبایل The Troopers: Minions in Arms

بازی موبایل The Troopers: Minions in Arms تجربه‌ای مفرح و جذاب را در اختیار مخاطبان خود قرار می‌دهد. با معرفی این بازی موبایل همراه زومجی باشید.

یکی از مشکلات موجود بازی‌های موبایل این است که آن‌چنان زیاد هستند که انتخاب بهترین گزینه، کمی سخت است. حال اگر به بازی‌های استراتژی روی پلتفرم موبایل علاقه‌مند هستید، بازی The Troopers: Minions in Arms را از دست ندهید؛ یک بازی استراتژی که بر خلاف بازی‌های مشابه، شکل جدیدتر و راحت‌تری از مدیریت کردن تیم هنگام مبارزه را به شما معرفی می‌کند. بازی موبایل The Troopers: Minions in Arms برگرفته از یک بخش داستانی ۶ فصلی است که در هر فصل ۹ مرحله متنوع و جذاب برای مخاطبان در نظر گرفته شده است. همچنین فصل‌های بازی دارای درجه‌‌های سختی متفاوتی هستند که در جریان آن‌ها یک سری محدودیت‌ها برای شما در نظر گرفته می‌شود و از آن طرف، امتیاز بیشتر و آیتم‌های ارزشمندتری را دریافت می‌کنید.

بازی موبایل The Troopers: Minions in Arms

پس از کشتن باس هر مرحله، می‌توانید تمامی محیط را بگردید و آیتم‌ها را جمع‌آوری کنید، زیرا نوار انرژی شما به صورت کامل پر می‌شود

نحوه بازی کردن بازی اندروید و آیفون The Troopers: Minions in Arms بدین شکل است که در ابتدا تنها یک سرباز بسیار کوچک دارید و وارد مرحله اول بازی می‌شوید و با یک نقشه از محیطی مبارزه‌ای که در آن هستید، روبه‌رو خواهید شد. در این نقشه دشمنان و آیتم‌های مختلفی حضور دارند که با رسیدن به آن‌ها، وارد میدان مبارزه می‌شوید و در میدان نبرد تنها کاری که باید انجام دهید این است که دکمه شروع مبارزه را فشار دهید. پس از این کار، هوش مصنوعی وظیفه مبارزه کردن را بر عهده می‌گیرد و شما تنها شاهد صحنه مبارزه خواهید بود. حال در این میان چند نکته بسیار مهم وجود دارد که قبل از شروع یا در طول هر مرحله باید به آن‌ها توجه داشته باشید. اولین و مهم‌ترین مورد، قدرت دشمنان در هر مرحله است که قبل از آغاز مراحل بازی، در پایین صفحه شما قدرت پیشنهادی و قدرت شما نوشته می‌شود که سعی کنید همیشه قدرتی تقریبا بیشتر از مورد پیشنهادی داشته باشید. مورد بعد برمی‌گردد به یک نوار انرژی-مانند زرد رنگ که در طول عبور کردن در نقشه بازی، با عبور شما از مقدار آن کم می‌شود. به عبارتی حرکات و نحوه رسیدن خود به باس هر مرحله را باید طوری پیش‌بینی کنید که انرژی کم نیاورید. البته هر یک دقیقه یک عدد به انرژی شما اضافه می‌شود و می‌توانید کمی صبر کنید تا انرژی شما پر شود.

بخش تک‌نفره، تنها محتوای بازی The Troopers نیست

حال رفته‌رفته و با پیشروی در خط داستانی بازی، یک سری کارت‌های دیگر از سایر سربازهای کوچولوی بازی به دست می‌آورید. نکته خوب کار اینجا است که سربازها هرکدام قابلیت‌ها و کارایی خودشان را دارند و به هیچ‌وجه بازی را خسته‌کننده نخواهند کرد. حال زمانی که می‌خواهید وارد مراحل شوید، از بخش Edit می‌توانید تعداد سربازان داخل تیم خود را کم و زیاد کنید و وارد میدان نبرد شوید. قطعا در مراحل بالاتر دشمنان بیشتری نیز جلوی شما ظاهر خواهند شد که کشتن آن‌ها سخت‌تر و سخت‌تر می‌شود. از این‌رو باید از قابلیت‌هایی نظیر Air Strike خود استفاده کنید و در صورت آسیب دیدن سربازها، از جعبه کمک‌های اولیه آن‌ها را درمان کنید. در کنار این موارد، هر سرباز شما دارای یک Inventory است که از طریق آن می‌توانید لباس‌های جدید را برای خود انتخاب کنید و قدرت‌تان را بالاتر ببرید. همچنین لباس‌ها از ارزش‌های مختلفی برخوردار هستند و هرچه آیتم شما ارزشمندتر باشد، تعداد دفعات بیشتری قابل ارتقا است.

بازی موبایل The Troopers: Minions in Arms

بازی موبایل The Troopers: Minions in Arms تنها به یک بخش تک‌نفره ختم نمی‌شود، بلکه در دنیای این بازی استراتژی اندروید و آیفون، شاهد سه بخش دیگر Event Missions ،Battle Arenas و Raid Missions هستیم. Event Missionها در واقع یک سری مراحل خاص و متنوع هستند که هر ۲۴ ساعت یک بار تغییر می‌کنند. سایر بخش‌ها نیز در جریان سطح‌های مختلف، در اختیار شما قرار داده می‌شود و می‌توانید با سایر بازیکنان جهان رقابت کنید و آیتم‌های بیشتر و ارزشمندتری را به دست بیاورید. در انتها بازی اندروید و آیفون The Troopers: Minions in Arms به واسطه طراحی‌های جالب و سربازان کوچک خود، دنیایی شاد و مفرح و در عین حال سرگرم‌کننده برای مخاطبان خود به وجود می‌آورد.

دانلود بازی اندروید و آیفون The Troopers: Minions in Arms


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده