نویسنده: پیمان مرادی
// یکشنبه, ۲ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۰

معرفی بازی موبایل Pixel Arena Online

بازی موبایل Pixel Arena Online: Multiplayer Blocky Shooter، یک بازی شوتر آنلاین است که می‌تواند تا مدت‌ها شما را سرگرم کند. با زومجی و معرفی این بازی همراه باشید.

اگر به دنبال یک بازی شوتر کم حجم برای تلفن‌ همراه خود می‌گردید تا هر از چند گاهی خود را با آن سرگرم کنید، بازی اندروید و آیفون Pixel Arena Online: Multiplayer Blocky Shooter که در این مطلب قصد معرفی آن را داریم، می‌تواند یکی از مناسب‌ترین گزینه‌ها برای پر کردن اوقات فراغت‌تان باشد.

تاکنون بازی‌های شوتر زیادی برای گوشی‌های موبایل عرضه شده‌اند. اکثر بازی‌های موفق در این سبک، دارای یک نکته‌ی مشترک هستند؛ حجم بالا و گرافیکی شبیه به بازی‌های کنسولی. اما برای خلق یک بازی موفق حتما نباید محیط گرافیکی خارق‌العاده و پر زرق و برق را به دنیای بازی‌های موبایلی آورد، گاهی اوقات یک بازی کم حجم و جمع و جور می‌تواند همانقدر شما را سرگرم کند که یک بازی حجیم و پر خرج شما را به خود جذب می‌کند. بازی Pixel Arena Online، دقیقا یکی از همین بازی‌هاست که با وجود حجم کمی که دارد از پتانسیل بالایی برای موفقیت در ارائه یک تجربه‌ی خوب، برخوردار است. شاید برگ برنده‌ی این بازی، ساده بودن گیم پلی آن باشد.

بازی موبایل Pixel Arena Online

کنترلر‌های بازی Pixel Arena Online بسیار ساده و روان هستند. شما برای حرکت دادن آواتار خود در بازی، می‌توانید از اهرمک (جوی استیک) لمسی سمت چپ صفحه نمایش استفاده کنید. برای شلیک کردن نیز کافی است تا با اهرمک (جوی استیک) سمت راست صفحه، هدف مورد نظر خود را نشانه بگیرید تا عمل تیراندازی به صورت خودکار انجام گیرد. نکته‌ی جالب توجه بازی Pixel Arena Online، سرعت بسیار بالای شخصیت‌ها در محیط بازی است. این سرعت بالا، هیجان بازی را چند برابر کرده که در نوع خود قابل ستایش است.

گاهی اوقات یک بازی کم حجم و جمع و جور می‌تواند همانقدر شما را سرگرم کند که یک بازی حجیم و پر خرج شما را به خود جذب می‌کند

یکی دیگر از نکات مثبت این بازی، وجود حالت‌های مختلف است که باعث می‌شود یکنواختی و حس تکراری بودن به بازیکن منتقل نشود. علاوه بر گیم مود‌های Team Deathmatch و King of the Hill که به صورت چند نفره بازی می‌شوند، بخش زامبی بازی Pixel Arena Online نیز به خوبی پرداخته شده که علاوه بر افزایش دادن مهارت‌تان برای رقابت کردن در حالت‌های چند نفره، می‌تواند به صورت مستقل نیز شما را تا مدتی سرگرم کند. اما یکی از مواردی که نقشی اساسی در موفقیت یا عدم موفقیت این گونه بازی‌ها دارد، وجود نقشه‌ها و محیط‌های نبرد با جزییات است؛ هر چقدر هم که یک بازی شوتر از گیم پلی خوب و باکیفیت بهره‌مند باشد اما اگر نقشه‌های نبرد مناسب و با جزییات نداشته باشد که بازیکن بتواند در نقاط مختلف آن‌ها سنگر بگیرد یا پنهان شود، مطمئنا نمی‌تواند آن طور که باید، بازیکنان خود را راضی نگه دارد. اما خوشبختانه بازی Pixel Arena Online فاقد چنین مشکلی است.

بازی موبایل Pixel Arena Online

دیگر نکته‌ی جالب بازی Pixel Arena Online امکان استفاده از تانک یا حتی بولدوزر در نبرد با سایر بازیکنان است که کمی بامزه نیز به نظر می‌رسد. به همه‌ی این ویژگی‌ها، می‌بایست طراحی متنوع اسلحه‌ها و شخصیت‌های پیکسلی بازی را نیز اضافه کنیم که به واقع باعث شده‌اند تا با یک بازی خوش‌ساخت طرف باشیم.

با همه‌ی این تفاسیر می‌توان گفت که اگر چه بازی Pixel Arena Online دارای یک محیط گرافیکی خیره کننده و پر زرق و برق نیست اما به عنوان یک بازی تفننی و چند نفره‌ی اکشن که نسخه‌ی اندرویدی آن تنها چیزی حدود ۶۰ مگابایت حجم دارد، می‌تواند اوقات بیکاری و فراغت‌تان را در طول روز پر کند و تجربه‌ای لذت‌بخش را برای‌تان به ارمغان بیاورد. شما می‌توانید این بازی رایگان را از طریق لینک‌های زیر برای گوشی موبایل خود دانلود کنید و مهارت‌های خود را در نبرد با دیگر بازیکنان این بازی اکشن، به چالش بکشید.

مشاهده ویدیو در سایت آپارات

دانلود بازی اندروید و آیفون Pixel Arena Online


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده