// یکشنبه, ۲ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۹

تاریخ انتشار بازی No Heroes Here مشخص شد

استودیو Mad Mimic Interactive تاریخ انتشار بازی پیکسلی و همکاری چند نفره No Heroes Here را برای پی سی مشخص کرد.

بازی No Heroes Here، ساخته استودیو مد میمیک اینتراکتیو (Mad Mimic Interactive)، جزو ۱۰ بازی برتر در جریان نمایشگاه PAX West 2017 شد و توانست در این رویداد به عنوان یکی از بهترین بازی‌های مستقل بر پایه کیفیت گیم‌پلی و سرگرمی شود. حال در میان جدیدترین اخبار بازی سازندگان تاریخ انتشار این پروژه را برای پی سی مشخص کردند.

بازی No Heroes Here قرار است در تاریخ ۱۱ مهر ماه (۳ اکتبر) از طریق استیم برای کامپیوتر منتشر شود و یک بازی پیکسلی را در اختیار طرفداران قرار دهد.

داستان بازی No Heroes Here از این قرار است که پادشاه دنیای شما یعنی Noobland در طی جنگ ناپدید شده است و قهرمانی نیست که به نجات وی بروند. وظیفه شما این است که در قالب کاراکتر‌هایی که از آنها به عنوان قهرمان یاد نمی‌شود با همکاری تیمی به نجات همگی بروید. ویژگی‌های زیادی در این بازی جای گرفته است که شامل حالت همکاری چند نفره (Co-op) و آنلاین می‌شود. بازی مذکور کاربران را وادار می‌کند که به ساخت آیتم‌های جدید بپردازند و با آماده کردن توپ‌های‌شان از قلعه خود در مقابل تهدیدات محافظت کنند.

این بازی در ابتدا با بخش چند نفره آنلاین معرفی شد و پس از آن سازندگان اعلام کردند که بخش تک‌نفره نیز در این بازی یافت می‌شود. بازی No Heroes Here در تاریخ ۱۱ مهر ماه در فروشگاه استیم قابل تهیه و دانلود است. همچنین سازندگان اعلام کردند که این بازی در اوایل سال ۲۰۱۸ میلادی برای پلی‌استیشن 4 و نینتندو سوییچ نیز پورت می‌شود و در دسترس کاربران‌اش قرار می‌گیرد. برای اطلاع بیشتر از این بازی می‌توانید به وب‌سایت رسمی یا صفحه استیم آن مراجعه کنید.

در ادامه می‌توانید آخرین تریلر منتشر شده از این بازی را تماشا کنید که بخش همکاری چند نفره این بازی را در کنار روند ساخت آیتم‌های آن نشان می‌دهد.

| |

نظرات خود را در مورد این بازی با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده