نویسنده: فریده صالحی
// یکشنبه, ۲ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۱

پوستر فصل دوم سریال Stranger Things را ببینید

زمان زیادی تا پخش فصل دوم سریال اتفاقات ناآشنا (Stranger Things) باقی نمانده است و سازندگان با انتشار پوستری جدید، هیجان طرفداران را برای دیدن این سریال بیش از پیش کرده‌اند.

از آنجایی که تا شروع پخش فصل دوم سریال اتفاقات ناآشنا (Stranger Things) و مهم‌تر از آن پخش قسمت اول این مجموعه تلویزیونی زمان زیادی نمانده و تنها چند هفته دیگر را هم باید صبر کنیم، شبکه نتفلیکس و سازندگان این مجموعه تلویزیونی پوستری را از این سریال منتشر کرده تا هیجان طرفداران را بیش از پیش و تحمل این مدت کم را هم برای آنها طاقت‌فرسا کند. ما در این پوستر منتشر شده، می‌توانیم تصویر ویل بایرز را مشاهده کنیم. شما در انتهای همین پست می‌توانید این پوستر جدید را مشاهده کنید.

اتفاقات فصل دوم سریال Stranger Things یک سال پس از بازگشت ویل از دنیای وارونه جریان دارد. در حالی که به نظر می‌رسد همه چیز عادی شده و به روال معمول خود بازگشته، متوجه می‌شویم که اینطور نیست و برعکس چیزی که همه تصور می‌کنند، تاریکی کمین کرده و تمام شهر هاوکینز را تهدید می‌کند. اتفاقات سریال در سال ۱۹۸۴ جریان دارد و شهروندان شهر هاوکینز در ایالت ایندیانا در حال فراموش کردن بلاهای وحشتناکی که دموگورگان بر سر آنها آورده و اسرار آزمایشگاه هاوکینز که به نظر می‌رسد رها شده است، هستند. اما ویل بایرز برخلاف حقیقتی که همه تصور می‌کنند، هیچگاه کاملا دنیای وارونه را ترک نکرده است و بازگشت او به این دنیای ترسناک را به دفعات متعدد مشاهده می‌کنیم. او در این دنیا یک موجود بسیار بزرگ و ترسناک را مشاهده می‌کند که اگر از این دنیا خارج شود هیچکس در شهر هاوکینز در امان نخواهد بود.

ملی بابی براون بازیگر سریال مزاحمان (Intruders) در نقش الون، وینونا رایدر بازیگر فیلم آزمایش‌کننده (Experimenter) در نقش جویس بایرز، دیوید هاربر بازیگر فیلم پسر جهنمی (Hellboy) در نقش جیم هاپر، متیو موداین بازیگر فیلم شوالیه تاریکی برمی‌خیزد (The Dark Knight Rises) در نقش مارتین بنر، گاتن ماتارازو بازیگر مهمان سریال فهرست سیاه (The Blacklist) در نقش داستین هندرسون، کیلب مک‌لاگلین در نقش لوکاس سینکلر، کارا بوینو بازیگر فیلم شهرهای کاغذی (Paper Towns) در نقش کارن ویلر، نوآ اشنپ بازیگر فیلم پل جاسوس‌ها (Bridge of Spies) در نقش ویل بایرز، چارلی هیتون بازیگر فیلم جهش یافته‌های جدید (New Mutants) در نقش جاناتان بایرز، ناتالیا دایر بازیگر فیلم من را رها نکن (Don't Let Me Go) در نقش نانسی ویلر، فین ولفهارد بازیگر فیلم آن (It) در نقش مایک ویلر، جو کری بازیگر سریال امپراطوری (Empire) در نقش استیو هرینگتون، دیکر مونتگمری بازیگر فیلم پاور رنجرز (Power Rangers) در نقش بیلی، سدی سینک بازیگر سریال کیمی اشمیت شکست‌ناپذیر (Unbreakable Kimmy Schmidt) در نقش مکس، شان آستین بازیگر فیلم غازها (The Goonies) در نقش باب نیوبی، پل رایزر بازیگر فیلم بیگانه‌ها (Aliens) در نقش اوونز، لینی برتلسن در نقش رومن و برت جلمن بازیگر فیلم اون یکی‌ها (The Other Guys) در نقش ماری باومن از جمله بازیگرانی هستند که در فصل دوم سریال اتفاقات ناآشنا حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کار ساخت و تولید فصل دوم این سریال نیز بر عهده مت و راس دافر، خالقان این سریال، بوده است.

فصل دوم سریال Stranger Things برای شروع پخش در تاریخ ۲۷ اکتبر سال جاری (۵ آبان) برنامه ریزی شده است.

Stranger Things Season 2


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده