نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۲ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۳۳

بازی Bloody Zombies برای ایکس باکس وان نیز منتشر شد

کمپانی ان‌دریمز وی‌آر و استودیو پاپرینت گیمز از انتشار بازی واقعیت مجازی Bloody Zombies برای کنسول ایکس‌باکس وان خبر دادند.

بازی همکاری چند‌نفره‌ی Bloody Zombies در تاریخ ۲۱ شهریورماه برای پلتفرم‌های پلی‌ استیشن 4 و پی‌ سی منتشر شد و در آن زمان خبری از نسخه‌ی ایکس‌باکس وان بازی نبود و سازندگان قول عرضه‌ی این نسخه از بازی را در تاریخ دیگری به علاقه‌مندان دادند. حال و در جدیدترین اخبار بازی، کمپانی ان‌دریمز وی‌آر و استودیو پا پرینت گیمز با انتشار تریلر جدیدی اعلام کردند که بازی Bloody Zombies به کنسول ایکس‌باکس وان راه یافته است.

بازی همکاری چندنفره Bloody Zombies یک اثر در سبک Brawler است و طوری طراحی شده که تا سقف ۴ بازیکن می‌توانند در آن به مبارزه بپردازند. پس از اینکه شهر لندن توسط جمع کثیری از زامبی‌ها تصرف شد و آنها سعی در نابودی آن داشتند، به کاربران وظیفه‌ی پخش شدن در خیابان‌های لندن و نابودی زامبی‌ها محول می‌شود. این مبارزان وظیفه دارند تا با استفاده از سلاح‌های مختلف به جنگ با زامبی‌ها رفته و آنها را نابود سازند و به این ترتیب شهر مرده‌ی لندن را از دست این موجودات وحشتناک نجات دهند. در این میان ویژگی‌هایی نظیر مبارزات آزاد، بازیکنان را قادر می‌سازد تا به صورت‌های مختلف دشمنان را از پای درآورند و با سبک و سیاق خود به انجام بازی اقدام کنند.

در حال حاضر بازی Bloody Zombies با قیمت ۱۴.۹۹ دلار در پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، پی‌سی و ایکس‌ باکس وان در دسترس است. اگر به یکی از هدست‌های واقعیت مجازی پلی‌ استیشن VR، آکیولس ریفت و اچ‌تی‌سی وایو دسترسی دارید، می‌توانید از قابلیت‌ها و مزایای بیشتری در این اثر بهرمند شوید و برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص نیز می‌توانید به صفحه‌ی فیسبوک رسمی بازی یا صفحه‌ی استیم این اثر مراجعه کنید.

آخرین تریلر بازی Bloody Zombies را می‌توانید در ادامه تماشا کنید و نظرات خود را در مورد آن با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

برای دانلود از وب‌سایت آپارات اقدام کنید


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده