نویسنده: سارا مرتضوی
// یکشنبه, ۲ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۲۹

جزئیات آپدیت جدید نسخه آیفون بازی موبایل Super Mario Run اعلام شد

کمپانی نینتندو به تازگی از جزئیات بروزرسانی جدید نسخه ios بازی Super Mario Run که شخصیتی جدید و نیز مراحل تازه‌ای به این بازی اضافه خواهد کرد، رونمایی کرده است.

هم‌زمان با انتشار نسخه iOS 11، کمپانی نینتندو (Nintendo) از ارائه آپدیتی جدید برای نسخه آیفون بازی Super Mario Run خبر داد. این بروزرسانی جدید تغییرات زیادی در بازی ایجاد کرده و شخصیت‌ و محیط‌های تازه‌ای را در اختیار بازیکنان قرار خواهد داد.

از جمله این تغییرات می‌توان به اضافه شدن حالت جدیدی با نام Remix 10 به بازی نام برد. در این حالت جدید چیزی به نام شکست خوردن وجود ندارد و بازیکنان با هر بار شکست، به جای آغاز همان مرحله، به مرحله‌ی بعدی منتقل می‌شوند. علاوه بر این با جمع کردن مدال‌های رنگارنگ در حالت Remix 10، بازی آیتم‌های تازه‌ای را نیز در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد. از جمله این آیتم‌ها می‌توان به آزاد شدن شخصیت جدیدی به نام Daisy اشاره کرد. با آزاد کردن Daisy در حالت Remix 10، بازیکنان می‌توانند از این شخصیت در تمامی مراحل بازی نیز استفاده کنند. قابلیت‌های جدید دیزی این امکان را به بازیکنان می‌دهد که مراحل بازی را به شکلی کاملاً متفاوت تجربه کنند.

Super Mario Run

از موارد قابل توجه دیگری که قرار است به بازی Super Mario Run ‌اضافه شود، می‌توان به دنیای کاملاً جدیدی به نام World Star اشاره کرد که از ۹ مرحله مختلف تشکیل شده است. برای دسترسی به این دنیای جدید، بازیکنان باید ابتدا شش دنیای موجود در بازی را به اتمام برسانند. طبق اعلام کمپانی نینتندو، درWorld Star دشمنان جدید و گیم‌پلی‌ای متفاوت انتظار بازیکنان را خواهد کشید. این کمپانی هم‌چنین وعده داده علاوه بر موارد بالا، بازیکنان در دنیای جدید World Star با سورپرایزهای بیش‌تری رو به رو شوند.

به عنوان آخرین قابلیت اضافه شده به این آپدیت هیجان‌انگیز، می‌توان از امکان گوش دادن به موزیک‌های خود حین بازی نام برد. علاوه بر این، با استفاده از این قابلیت، کاراکتری که درآن لحظه کنترل آن را در بازی برعهده دارید، هدفونی روی گوش‌های خود می‌گذارد.

آپدیت جدید بازی Super Mario Run در تاریخ ۲۹ سپتامبر (۷ مهرماه) منتشر خواهد شد و هم‌زمان با ارائه این آپدیت، بازیکنان می‌توانند خریدهای درون برنامه‌ای بازی را به مدت دو هفته با نصف قیمت تهیه کنند. کمپانی نیتندو هنوز به انتشار این آپدیت برای اندروید اشاره‌ای نکرده است.


منبع TouchArcade
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده