// شنبه, ۱ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۱

بازی Absolver از مرز فروش ۲۵۰ هزار نسخه عبور کرد

استودیو اسلوکلپ اعلام کرده است که بازی Absolver فروش بیش از ۲۵۰ هزار نسخه را تجربه کرده است.

خرداد ماه سال گذشته بود که استودیو اسلوکلپ که توسط جمعی از کار‌کنان سابق استودیو یوبی‌ سافت پاریس تاسیس شده است، بازی Absolver را معرفی و با فاصله حدود ۱۱ ماهه تاریخ انتشار آن را اعلام کرد. این بازی که کمپانی دیوالور دیجیتال وظیفه انتشار آن را بر‌عهده دارد، اواخر ماه گذشته میلادی منتشر شد و به‌واسطه گیم‌پلی مشابه سری Dark Souls مورد تحسین قرار گرفت. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، استودیو Sloclap اعلام کرده است که بازی Absolver بیش از ۲۵۰ هزار نسخه فروش داشته است.

بازی Absolver در خرابه‌های امپراتوری سقوط کرده Adal جریان دارد. بازیکنان با انتخاب و شخصی‌سازی شخصیت اصلی، وارد دوره آموزشی شده و ماسک دریافت می‌کنند که به واسطه آن وارد جهان ذکر شده می‌شوند. در این جا است که باید با پیروزی در نبرد با دیگر بازیکنان و شخصیت‌هایی که هوش مصنوعی کنترل آن‌ها را در دست دارد، توانایی‌های خود را در فنون رزمی اثبات کرده و به یک Absolvers تبدیل شوید. به‌واسطه پیروزی در نبرد‌ها به سبک‌های مبارزه، سلاح‌ها و وسایل مختلف دسترسی پیدا خواهید کرد که این موارد به تنوع بازی کمک می‌کنند.

بازی Absolver هم‌اکنون با قیمت ۲۹.۹۹ دلار روی پلتفرم‌های پی سی و پلی‌استیشن 4 در دسترس است. افشین پیروزی در نقد این بازی که آن را لایق امتیار ۷.۵ دانسته، مواردی از جمله گرافیک هنری، هوش مصنوعی، فیزیک عالی و انیمیشن‌های طبیعی را جزء نقاط قوت دانسته و نبود داستان خاص، وجود باگ، زاویه بد دوربین و گرافیک فنی را به عنوان نقاط ضعف معرفی کرده است. 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده