// جمعه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۵۷

تصویربرداری قسمت سوم مجموعه Escape Plan آغاز شد

طبق اظهارات سیلوستر استالونه، ستاره مجموعه‌ی Escape Plan، تصویربرداری فیلم Escape Plan 3: Devil's Station با بازی خود او و دیوید باتیستا رسما آغاز شده است.

در شرایطی که هنوز قسمت دوم فیلم نقشه فرار (Escape Plan) به نمایش درنیامده است، سیلوستر استالونه و دوستانش کار تصویربرداری قسمت سوم این مجموعه را با عنوان نقشه فرار 3: ایستگاه شیطان (Escape Plan 3: Devil's Station) آغاز کرده‌اند. قسمت اول نقشه فرار که در سال ۲۰۱۳ به نمایش درآمد، برای بسیاری از طرفداران استالونه و آرنولد شوارتزنگر که برای چندین دهه منتظر همکاری جدی این دو ستاره‌ی آثار اکشن بودند چندان امیدوارکننده پیش نرفت و فیلم در آمریکا با استقبال بسیار ضعیفی مواجه شد، اما در ادامه، فروش جهانی این اثر تا حد زیادی این ناکامی را جبران کرد. با امید به همین فروش جهانی است که طرح قسمت دوم و سوم نقشه فرار نوشته شد و استالونه دوباره به مجموعه بازگشت. در این میان با عدم پذیرش آرنولد برای حضور در قسمت‌های بعدی، دیوید باتیستا کسی بود که برای پر کردن جای خالی وی معرفی شد. فیفتی سنت نیز در قسمت دوم دوباره نقش هاش را ایفا خواهد کرد، ولی حضور وی در قسمت سوم این مجموعه بعید به نظر می‌رسد.

استالونه با انتشار ویدیویی از داخل سلولش در قسمت سوم نقشه فرار، از آغاز رسمی تصویربرداری این فیلم به کارگردانی جان هرزفلد (15Minutes) خبر داد:

در لوکیشن فیلم نقشه فرار ۳ در زندان منسفیلد؛ جایی که نماهای خارجی فیلم رستگاری در شاوشنگ در آن تصویربرداری شد. البته آنها هیچ‌گاه از داخل زندان فیلمی نگرفتند. به من اعتماد کنید. در اینجا دوران سختی را پشت سر می‌گذاریم؛ به همراه رفیق خوبم و بازیگر دیگر فیلم، دیو باتیستا. دومین فیلم هنوز بیرون نیامده است.

Escape Plan

دقیقا مانند فیلم اول این مجموعه، طرح هر دو ادامه‌ی آن نیز همکاری دو زندانی برجسته برای فرار از زندان خواهد بود. این‌گونه که به نظر می‌رسد، استودیو از نتیجه‌ی ترکیب استالونه/باتیستا در قسمت دوم این مجموعه بسیار خشنود بوده که بلافاصله تصویربرداری قسمت سوم آن را نیز آغاز کرده است. باتیستا در مصاحبه‌اش در ماه آوریل، این‌چنین درباره‌ی نقش خود در قسمت دوم نقشه فرار اظهار نظر کرده است:

این فیلم با قسمت نخست نقشه فرار کاملا متفاوت خواهد بود. بنابراین اگر شما آن فیلم را تماشا کرده‌اید و از طرفداران آن شده‌اید یا حتی نشده‌اید، ادامه‌ی مجموعه مسیر کاملا متفاوتی خواهد داشت. بدیهی است که من برای پر کردن جای خالی آرنولد شوارتزنگر آمده‌ام که پیش از این پروژه را ترک کرده بود، ولی شما خوب می‌دانید که من آرنولد نیستم. بنابراین ترکیب شخصیت ری برسلین با شخصیت من در فیلم، چیز متفاوتی از آب درخواهد آمد و قطعا ترکیب خوبی خواهد شد.

Dave Bautista

استالونه پیش از این نیز در فیلم‌های تانگو و کش (Tango & Cash)، زندان (Lock Up) و قاضی درد (Judge Dredd) با موضوع اصلی فرار از زندان به ایفای نقش پرداخته است. او به زودی در قسمت دوم فیلم کرید (Creed)، یک بار دیگر در نقش راکی بالبوا ظاهر خواهد شد. استالونه همچنین به دنبال کارگردانی فیلم به سختی هر چه تمام‌تر (Tough as They Come) بر اساس زندگی واقعی تراویس میلز است. میلز که در افغانستان مشغول به خدمت بود، چهار روز پیش از تولد ۲۵ سالگی‌اش، طی عملیاتی دست‌ها و پاهای خود (هر چهار عضو) را از دست می‌دهد و در ادامه، پس از بازگشت به کشورش باید با اجزای مصنوعی خود کنار بیاید. در این فیلم آدام درایور نقش میلز و خود استالونه نیز نقش کریگ باک، پدر همسر وی را ایفا خواهد کرد.


منبع Screen Rant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده