نویسنده: مهرداد داودی
// جمعه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۰۲

اطلاعات جدیدی Left Alive منتشر شد

جزییات و اطلاعات جدیدی در رابطه با بازی جدید و به نظر جذاب کمپانی اسکوئر انیکس یعنی Left Alive منتشر شد.

بازی Left Alive، ساخته‌ی جدید کمپانی اسکوئر انیکس، طی کنفرانس سونی در نمایشگاه Tokyo Game Show 2017 معرفی شد. پیرو معرفی بازی در نمایشگاه TGC، در شماره‌ی جدید مجله‌ی ژاپنی فامیتسو اطلاعات جدیدی در رابطه با بازی منتشر شد.

بازی Left Alive یک شوتر سوم-شخص در سبک بقا است که در سال ۲۰۱۸ برای کنسول پلی استیشن 4 و پی سی منتشر خواهد شد. این بازی که به مجموعه بازی‌های Front Mission مربوط است، به وقایع بین دو بازی Front Mission 5 و Front Mission Evolved می‌پردازد. شخصیت‌های اصلی بازی Left Alive سه نفر هستند که یکی از آن‌ها مونث است. بازیکنان قادر خواهند بود در طول انجام بازی بین این سه شخصیت جابه‌جا شوند. شما می‌توانید این سه شخصیت را در تصویر زیر ببینید:

بازی Left Alive

داستان بازی نیز یک پایان مشخص خواهد داشت، اما سرنوشت هرکدام از شخصیت‌ها به چگونگی عملکرد شما در طول بازی بستگی دارد. برخی دیگر از اطلاعات منتشر شده از بازی را می‌توانید در زیر بخوانید:

  • به صورت کلی بازی آفلاین است، اما ممکن است موارد آنلاین نیز داشته باشد
  • بازی دارای قابلیت مخفی‌کاری و رانندگی با Wanzerها است
  • اتفاقات بازی در سال ۲۰۲۱ و در کشور روسیه جریان دارد
  • پنجاه درصد از پروسه‌ی توسعه بازی به اتمام رسیده است

از دیگر اخبار جالب در رابطه با بازی می‌توان به حضور طراح کاراکترهای بازی Metal Gear یعنی یوجی شینکاوا در این بازی اشاره کرد؛ کسی که نام او در تریلر به نمایش درآمده از بازی در نمایشگاه TGC نیز وجود داشت. همچنین شینجی هاشیموتو که سابقه‌ی کار در پروژه‌هایی چون Final Fantasy و مجموعه‌ی Kingdom Hearts را در کارنامه‌ی خود دارد، به‌عنوان تهیه‌کننده بازی Left Alive معرفی شده است. توشیفومی نابشیما، کارگردان مجموعه‌ی Armored Core وظیفه‌ی کارگردانی بازی را بر عهده دارد. از سویی تاکایوکی یانه‌سه، طراح مجموعه‌هایی چون Ghost in the shell: Arise ،Mobile Suit Gandum 00 و Xenoblade Chronicles X در پروسه‌ی ساخت بازی دخیل خواهد بود.

سونی در نمایشگاه TGC 2017 علاوه بر نمایش تریلر بازی Left Alive، تریلرهایی از آثاری چون بازی Detroit: Become Human، بازی Zone Of The Elder VR و بازی Shadow Of Colossus منتشر کرد. شما می‌توانید پوشش نمایشگاه Tokyo Game Show 2017 را در زومجی مطالعه کنید.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده