نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۴۵

تایید بازگشت دو بازیگر Unbreakable در فیلم Glass

کمپانی یونیورسال از بازگشت دو بازیگر فیلم نشکن (Unbreakable) در فیلم شیشه (Glass) خبر داد.

در ژانویه ۲۰۱۷، فیلم Split (شکاف) به کارگردانی ام. نایت شیامالان، به روی پرده رفت. این فیلم، جدیدترین فیلمی است که کارگردانی آن بر عهده شیامالان بوده و علاوه بر دریافت نقدهای مثبت از سوی منتقدان، با استقبال تماشاگران نیز روبه‌رو شد. پایان این فیلم با یک شگفتی بزرگ همراه بود و بینندگان و طرفداران شیامالان را شگفت‌زده کرد. پس از آن بود که شیامالان تایید کرد که اتفاقات فیلم Split و فیلم Unbreakable در یک دنیای سینمایی جریان دارد و رخ می‌دهد. اردیبهشت امسال، ساخت فیلم Glass به‌عنوان دنباله مستقیم این دو فیلم رسما تایید و اعلام شد که این فیلم، سومین قسمت از این سه‌گانه خواهد بود.

تاکنون بازگشت و حضور بروس ویلیس در نقش دیوید دان، ساموئل ال جکسون در نقش الیجا پرایس ملقب به آقای گلس، جیمز مک‌ آووی در نقش کوین وندل کرامب ملقب به بیست و آنیا تیلور جوی در نقش کیسی کوک، از بازیگران فیلم Split و Unbreakable در فیلم Glass رسما تایید و اعلام شده است. علاوه بر این، در مرداد امسال سارا پلسن، بازیگر سریال American Horror Story (داستان ترسناک آمریکایی)، به‌عنوان بازیگر جدید به جمع بازیگران این فیلم پیوست. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شیامالان از بازگشت دو بازیگر دیگر فیلم Unbreakable در فیلم Glass خبر داده است.

Spencer Treat Clark & Charlayne Woodard

طبق خبری که وب‌سایت هالیوود ریپورتر منتشر کرده، اسپنسر تریت کلارک، بازیگر نقش جوزف دان (پسر دیوید دان) و چارلین وودارد، بازیگر نقش خانم پرایس (مادر الیجا پرایس)، برای بازی دوباره در نقش‌های خود در فیلم Glass باز خواهند گشت. تاکنون جزئیات زیادی از داستان این فیلم منتشر نشده است، اما انتظار می‌رود که دیوید دان علاوه بر اینکه به دنبال آقای گلس است، به دنبال بیست نیز باشد تا راز این دو شخصیت مرموز را افشا کند. ام. نایت شیامالان نیز به‌عنوان نویسنده و کارگردان در فیلم Glass حضور خواهد داشت.

فیلم Glass قرار است در تاریخ ۱۸ ژانویه ۲۰۱۹ (۲۸ دی ۱۳۹۷) به روی پرده‌های سینما برود. 


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده