// شنبه, ۱ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۲۹

تاریخ عرضه بازی ++N با انتشار تریلری برای ایکس باکس وان مشخص شد

استودیو Metanet Software با انتشار تریلری تاریخ انتشار بازی پلتفرمر ++N را برای ایکس‌باکس وان مشخص کرد.

خرداد ماه گذشته در جریان اخبار بازی خواندیم که استودیو متانت سافتور (Metanet Software) قصد دارد بازی ++N را برای ایکس‌ باکس وان پورت کند. حال سازندگان تاریخ انتشار این بازی را برای کنسول ایکس‌باکس وان مشخص کردند و قرار شد که در تاریخ ۱۲ مهر ماه (۴ اکتبر) برای کنسول یاد شده منتشر شود. بازی مذکور پس از نسخه پیشین این بازی یعنی +N که از طریق Xbox Live Arcade روی ایکس‌باکس 360 منتشر شده است، توانست محبوبیت خاصی را به خود جلب کند.

اگر از کاربرانی هستید که برای اولین بار نام این بازی به گوششان می‌خورد باید گفت که بازی ++N در سبک پلتفرمر طراحی شده است و کاربران در آن هدایت یک نینجا را بر عهده می‌گیرند و در حالی که دشمنان خود را پشت سر‌می‌گذارند، مراحل آن را نیز به اتمام می‌رسانند. نسخه ایکس‌باکس وان این بازی شامل تمامی محتوای نسخه Ultimate Edition بازی ++N می‌شود که در آن شاهد ۶۰ مدل رنگ‌های متنوع و ۴۳۴۰ مراحل مختلف خواهیم بود.

برای به اتمام رساندن هر یک از مراحل یاد شده باید آن را در مدت زمان تعیین شده پشت سربگذارید، البته گفتنی است که در طی مراحل می‌توانید با جمع‌آوری طلا مدت زمان آن را افزایش دهید. برای پیروز شدن در این مراحل باید دقت بالایی در پرش‌های خود به خرج دهید البته گفتنی است که هر یک از مراحل این بازی وقت زیادی را از شما نمی‌گیرد و می‌توانید طی چند ثانیه آنها را با پایان برسانید. موسیقی متن زیبایی در این بازی جای گرفته است که از آثار ۴۱ آهنگساز مختلف انتخاب شده است.

در ادامه می‌توانید تریلر هنگام عرضه نسخه ایکس‌باکس وان بازی ++N را تماشا کنید و نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید. بازی ++N هم اکنون برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4،  پی سی و مک در دسترس است و در تاریخ ۱۲ مهر ماه نیز برای ایکس‌باکس وان منتشر می‌شود.

| |

بازی ++N توانست در زومجی نمره ۹ را دریافت کند. در صورت تمایل می‌توانید نقد و بررسی بازی ++N را مطالعه کنید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده