نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۴۵

احتمال ساخت ریبوت فیلم ولورین با یک بازیگر جدید وجود دارد

کمپانی فاکس قرن بیستم اعلام کرد که تصمیم ندارد شخصیت ولورین را بازنشسته کند و احتمال ساخت فیلم جدید آن با یک بازیگر دیگر وجود دارد.

اخیرا استیسی اسنایدر، مدیر عامل کمپانی فاکس قرن بیستم، مصاحبه‌ای را با وب‌سایت ورایتی انجام داده و در مورد فیلم‌های ابرقهرمانی، فیلم Deadpool 2 (ددپول ۲) و آینده مجموعه مردان ایکس (X-Men) صحبت کرده است. او در این مصاحبه گفت با وجود اینکه هیو جکمن بازی در نقش لوگان را کنار گذاشته است، اما این کمپانی تصمیم ندارد که شخصیت ولورین را بازنشسته کند و تنها جکمن دیگر نقش این ابرقهرمان محبوب را بازی نخواهد کرد. با وجود اینکه ساخت فیلم‌های ابرقهرمانی جدید از شخصیت‌های محبوب مثل مرد عنکبوتی، بتمن و سوپرمن با بازیگرهای جدید، اتفاق جدید و تازه‌ای نیست، اما به نظر می‌رسد که فاکس قرن بیستم خیلی زود به فکر ساخت فیلم جدید ولورین با یک بازیگر جدید افتاده است.

کمپانی فاکس قرن بیستم تلاش می‌کند تا شانس حضور فیلم لوگان (Logan) در رقابت اصلی جوایز اسکار را افزایش بدهد و به همین منظور نسخه DVD اسکرینر این فیلم را برای رای دهندگان آکادمی اسکار ارسال کرده است. همچنین یک کمپین حمایتی از هیو جکمن و فیلم Logan نیز تشکیل شده است تا این فیلم و بازیگر شانس حضور در بین نامزدهای دریافت جایزه اسکار بهترین بازیگر مرد و بهترین فیلم اسکار سال ۲۰۱۸ را به دست بیاورند. این در حالی است که کمپانی برادران وارنر نیز تلاش مشابهی را برای فیلم Wonder Woman (زن شگفت انگیز) آغاز کرده، اما فیلم Logan اولین فیلمی بود که نسخه DVD اسکرینر آن برای رای‌دهندگان آکادمی اسکار ارسال شد. اسنایدر در مورد شانس این فیلم در اسکار سال ۲۰۱۸ گفت:

این احتمال کاملا وجود دارد. این فیلم ترکیبی از یک داستان‌سرایی کلاسیک با یک داستان ابرقهرمانی غنی و فوق‌العاده است.

اسامی نامزدهای اسکار سال ۲۰۱۸ در تاریخ ۲۳ ژانویه ۲۰۱۸ (۳ بهمن ۱۳۹۶) منتشر خواهد شد. علاوه بر این، ممکن است کمپانی فاکس قرن بیستم تصمیم داشته باشد تا از شخصیت ولورین در فیلم X-Force (ایکس-فورس) استفاده کند. 


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده