// سه شنبه, ۱۱ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۳۰

معرفی بازی موبایل Townhall Builder: Clash for Elixir

 بازی Townhall Builder: Clash for Elixir، با ارائه ویژگی‌هایی به نظر کم اهمیت، محصولی اعتیادآور را در اختیار بازیکنان اندروید می‌گذارد.

اگر بخواهیم مدتی به قبل برگردیم و لیست بازی‌های موبایلی را مرور کنیم که در زومجی معرفی کرده‌ایم، با یک بازی اقتباسی از فیلمی قدیمی با نام Office Space مواجه می‌شویم که در عین سادگی، گیم‌پلی شدیدا درگیر کننده‌ای را به بازیکنان ارائه می‌کرد. در این بازی باید با استخدام نیروها، در طبقات شرکت به جمع‌آوری و به قولی دزدیدن خرده‌‌حساب‌های بانکی مشغول می‌شدید که به طور خلاصه به میلیارد‌ها دلار می‌رسید. در مسیر جمع‌آوری پول‌ها اما انگشتان شما بود که باید با برخورد سریع به نمایشگر، پول بیشتری را از آن شما می‌کرد که همین ویژگی‌ یا مکانیزم عجیب گیم‌پلی باعث می‌شد تا برای دقایقی طولانی، بدون آنکه متوجه شوید، انگشتان خود را روی نمایشگر بزنید. موفقیت بازی اندروید و آیفون Office Space و احتمالا سود قابل توجهی که این بازی از طریق خرید‌های درون برنامه‌ای وارد حساب بانکی توسعه‌دهندگان کرد، باعث شد تا به‌ویژه در طول ما‌ه‌های گذشته، بازی‌های مشابه اما متفاوتی را از نظر گیم‌پلی شاهد باشیم.

بازی اندروید Tiny Builders
بازی اندروید Tiny Builders
بازی اندروید Tiny Builders

در بازی Townhall Builder: Clash for Elixir با اژدهایی همراه می‌شوید که وظیفه‌ی هدایت دورف‌ها را بر عهده دارد و باید با ساخت یا بهتر بگوییم فراخوان دورف‌ها، برای جمع‌آوری سنگ‌های گرانبها تلاش کنید. گیم‌پلی بازی به لمس پشت سر هم نمایشگر و همچنین ارتقاء ویژگی‌ها خلاصه می‌شود، اما حقیقت ماجرا این است که همین سادگی گیم‌پلی و اهمیت لمس‌ پشت سر هم نمایشگر برای ساخت نیروها، باعث می‌شود که بازیکن برای ساخت دورف‌ها ترغیب شود. این ترکیب ساده دلیلی است بر اعتیادآور بودن Townhall Builder که این بازی را وارد باشگاه بازی‌های اعتیادآور می‌کند. بازی از ساخت تعداد مشخصی دورف آغاز می‌شود و باید با ارتقاء معدن، گنجایش آن را برای فراخوان دورف‌های جدید افزایش دهید. افزایش معادن باعث می‌شود تا دورف‌های بیشتری به کار گرفته شوند و در نتیجه محصول خروجی برای فروش افزایش پیدا کند. مراحل برداشت سنگ‌های گران‌بها از سه بخش فراخوان، ارتقاء و فروش به کمک قطار تشکیل می‌شود و به همین دلیل باید سعی کنید تا به سرعت بخش‌های مورد نیاز را ارتقاء دهید.

مکانیزم ارتقاء تاون‌هال بیلدرز شباهت زیادی به بازی Office Space دارد و مانند این بازی باید با دریافت مقدار مشخصی سکه، به‌سرعت بخش‌ها را ارتقاء دهید تا درصد بیشتری از منابع را جمع‌آوری کنید. اما این دست از بازی‌ها علاوه بر سایر خصوصیاتی که برای درگیر کردن بازیکنان دارند با ویژگی بی‌پایان یا همان Endless بودن نیز شناخته می‌شوند. در این بازی نیز بعد از رسیدن مقدار منابع به اندازه‌ای مشخص، می‌توانید مانند سری Call of Duty، شخصیت یا بازی خود را پرستیژ کنید. با انجام این کار، هرچند تمام منابع شما از بین می‌رود، اما با شروع دوباره بازی می‌توانید درصد زیادتری از منابع را جمع‌آوری کنید.

بازی اندروید Tiny Builders
بازی اندروید Tiny Builders
بازی اندروید Tiny Builders

بازی Townhall Builder انیمیشن‌های زیبایی دارد که برای یک بازی موبایل ساده و بی آلایش است. با پرواز سیمرغ‌ یا پرنده‌ها از فراز معادن و ضربه زدن روی آنها می‌توانید سکه بیشتری را به جیب بزنید که هر کدام با طراحی زیبایی همراه شده‌اند. هرچند بازی Townhall Builder را نمی‌توان یک بازی منحصربه‌فرد قلمداد کرد، اما هنوز هم با نصب و تجربه آن می‌توانید ساعت‌ها از وقت‌ خود را صرف ساخت دورف‌ها کنید و با بار زدن سنگ‌های گران‌بها روی قطار، پولی هنگفت را به جیب بزنید. بازی Tiny Builder محصولی باکیفیت و البته جذاب است که با گیم‌پلی ساده، اما درگیر کننده‌ای که دارد، قادر است تا بازیکنان خود را حسابی مشغول کند. اگر به دنبال دانلود بازی اندروید مشابه با Office Space هستید، حتما بازی Townhall Builder را دانلود و تجربه کنید.

دانلود بازی اندروید Townhall Builder


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده