نویسنده: سارا مرتضوی
// جمعه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۲۹

تریلر جدیدی از بسته الحاقی بازی Resident Evil 7 منتشر شد

کمپانی کپکام به تازگی تریلری از گیم پلی بسته الحاقی Not A Hero بازی Resident Evil 7 با محوریت شخصیت کریس ردفیلد منتشر کرده است.

چندی پیش بود که کمپانی کپکام تصاویری جدید از بسته الحاقی Not A Hero بازی Resident Evil 7 منتشر کرد که در آن شخصیت کریس ردفیلد از نماهای مختلف به چشم‌ می‌‌خورد. حالا طبق آخرین اخبار بازی، کمپانی کپکام تریلری جدید از گیم‌پلی این DLC منتشر کرده که شخصیت کریس ردفیلد را در نبرد سختی با زامبی‌ها نشان می‌دهد.

بسته الحاقی Not A Hero قرار بود بهار سال جاری میلادی منتشر شود. البته در نهایت طبق گفته کارگردان بازی یعنی کوشی ناکانیشی، کمپانی کپکام تصمیم گرفت برای رساندن کیفیت این بسته الحاقی به کیفیت درخور و شایسته بازی اصلی، عرضه این DLC را به تعویق بیندازد.

در نهایت نیز همان‌طور که اطلاع دارید این بسته الحاقی قرار است به همراه نسخه گلد بازی و نیز محتوای اضافی دیگری به نام End of Zoei در تاریخ ۷ دسامبر (۱۶ آذر) منتشر شود. اگرچه داستان بسته الحاقی Not A Hero که به اسرار نهفته در لایه‌های زیرین عمارت بیکر می‌پردازد، به نظر بسیار جالب و هیجان‌انگیز می‌رسد، اما کمپانی کپکام بسته الحاقی End of Zoei را که روایت‌گر داستان و سرنوشت شخصیت زوئی در بازی است، قسمت غافل‌گیر کننده و شوک‌آور بازی نامیده است.

در ادامه می‌توانید تریلر جدید از گیم‌پلی بسته الحاقی Not A Hero را در وب‌سایت زومجی تماشا کنید.

برای دانلود ویدیو به سایت آپارات مراجعه کنید


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده