// شنبه, ۱ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی شبیه‌سازی Design Home

در این معرفی به سراغ بازی شبیه‌سازی عجیبی به نام Design Home رفته‌ایم که هنر شما در طراحی خانه را به چالش می‌کشد.

تا به حال بازی‌های متفاوتی را در زومجی معرفی کرده‌ایم که هرکدام در جایگاه خود قصد داشته‌اند شما را به چالش بکشند. گاهی در بازی‌های رانر از دست شخصی فرار می‌کنید و گاهی نیز در بازی شهر‌سازی، بهترین شهردار بودن خودتان را ثابت می‌کنید. اما گذر زمان ثابت کرده است که ایده برای ساخت بازی‌های ویدیویی به این آسانی‌ها کاهش نمی‌یابد و کافی است تا سر خود را به عنوان یک توسعه‌دهنده بلند کنید و برای ایده‌پردازی به اطرافتان نگاهی بی‌اندازید. در این مقاله قصد معرفی بازی متفاوتی را با موضوع دیزاین خانه داریم که در آن باید با چالش‌های روزانه‌ای برای دکوراسیون منزل روبرو شوید.

بازی شبیه سازی Design Home
 بازی شبیه سازی Design Home
 بازی شبیه سازی Design Home
اثاثیه با پول درون بازی یا الماس فروخته می‌شوند که باید با جمع آوری رای، درآمد خود را افزایش دهید

بازی اندروید و آیفون Design Home موضوعی به نظر پیش‌ و پا افتاده را برای ساخت یک بازی اعتیادآور به عنوان ایده استفاده کرده است. با ورود به بازی باید با کلیک روی نقاط مختلف از بین دکورها، آنهایی که مدنظرتان است را برای چیدن خانه انتخاب کنید. دکورهای انتخاب شده به جمع وسایل شما اضافه می‌شود تا در پایان در کنار دریافت مبلغی پول، کلید و الماس، وارد چالش‌های اصلی شوید. جمع‌آوری پول اجازه می‌دهد تا اثاثیه‌ی جدیدی را برای دکوراسیون یا دکوراتیو کردن اتاق خریداری کنید. از سوی دیگر کلید اجازه ورود به چالش‌های جدید را می‌دهد و مانند بسیاری از بازی‌ها الماس برای خریداری اثاثیه‌ی پریمیوم مورد استفاده قرار می گیرد. بازی Design Home سیستم رای‌گیری جالبی دارد که به واسطه‌ی آن بازیکنان با رای دادن به یکدیگر می‌توانند کلید بیشتری جمع‌آوری کنند. رای‌گیری میان دو بازیکن که ساختمان یا اتاق یکسانی را طراحی کرده‌اند، انجام می‌شود و رای شما است که پیروز را مشخص می‌کند.

با ورود به هر خانه میزان درآمد و همچنین جزئیات خواسته صاحب منزل نمایش داده می‌شود. مقدار هزینه‌ای که صاحب خانه می‌تواند داشته باشد، محدود است و این هنر شماست که با کمترین پول بهترین دکوراسیون را انجام دهید. رنگ اثاثیه، هماهنگی آنها با یکدیگر و مناسب بودن آنها با مکانی که قصد دیزاین آن را دارید، اهمیت بسیاری دارد و در تصمیم‌گیری سایر بازیکنان تاثیر می‌گذارد. تزئین منزل هنری است مانند سایر شاخه‌های هنر، باید نهایت دقت را در خرج کردن بودجه و هماهنگی آنها داشته باشید. بازی مملو است از اثاثیه‌هایی در اشکال و رنگ‌های مختلفی که در انواع و اقسام قیمت‌ها برای خالی کردن جیب شما ارائه شده‌اند. البته از همان ابتدا همه اسباب و اثاثیه در دسترستان قرار ندارد و باید با افزایش سطح و انجام چالش‌ها به مرور به مبل، تابلو، میز، صندلی، فرش و هرآنچه‌ که برای دیزاین یک خانه نیاز است دسترسی پیدا کنید. منازلی که برای دیزاین‌ها می‌توانید اقدام کنید نیز متنوع و مدرن هستند و حتی اگر به عنوان یک بازی به آن نگاه کنید، باز Design Home می‌تواند برای تجربه‌ای جهت طراحی خانه خود مورد استفاده قرار بگیرید.

بازی شبیه سازی Design Home
 بازی شبیه سازی Design Home
 بازی شبیه سازی Design Home

بازی Design Home تجربه‌ای متفاوت است از هنری که طراحان خانه درگیر آن هستند و هرچند خریدهای درون برنامه‌ای محدود کننده‌ای دارد، اما قادر است تا شما را نیز درگیر خود کند. جذابیت‌های چیدن یک خانه خلوت، بازی Design Home را ارزشمند می‌کند و می‌توانید با دانلود و تجربه این بازی اندروید و آیفون به خانه‌هایی با طراحی‌های متفاوت سری بزنید و برای دکوراسیون آنها تصمیم‌گیری کنید. چالش‌ها به صورت روزانه تغییر می‌کنند و باید روزانه با سر زدن به بازی این چالش‌ها را انجام دهید. بازی همچنین در زمینه آیتم‌ها و اثاثیه، روزانه محتوای جدیدی را در اختیار علاقمندان قرار می‌دهد که از طریق فروشگاه با پول درون برنامه‌ای قابل خریداری  هستند.

دانلود بازی Design Home


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده