نویسنده: نادر امرایی
// جمعه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۳۱

علاقه سازنده Fallout: New Vegas به ساخت یک بازی دیگر از این مجموعه

جاش ساویر، کارگردان بازی Fallout: New Vegas اخیرا در مصاحبه‌ای از علاقه استودیو ابسیدیان به ساخت یک بازی دیگر از این مجموعه خبر داده است.

استودیو ابسیدیان، وظیفه ساخت بازی Fallout: New Vegas را بر عهده داشت و حالا در جدیدترین اخبار بازی، جاش ساویر،‌ کارگردان این بازی، در مصاحبه‌ای اعلام کرده است که او و دیگر اعضای استودیو Obsidian Entertainment علاقه زیادی به ساخت یک بازی دیگر از مجموعه نقش‌آفرینی محبوب بتسدا یعنی فال‌اوت دارند. وی در مصاحبه‌ای با وب‌سایت IGN گفت:

من واقعا دوست دارم که روی یک بازی دیگر از مجموعه فال‌اوت کار کنم. من می‌دانم که تعداد بسیاری از اعضای استودیو ابسیدیان نیز دوست دارند که روی یک بازی دیگر از این مجموعه کار کنند. اگر ما فرصت ساخت چنین بازی‌ای را پیدا کنیم، مطمئنا این کار را انجام می‌دهیم. 

وی در ادامه مصاحبه، گفت که بسیاری از اوقات از وی درباره ساخت یک بازی دیگر از مجموعه فال‌اوت سوال می‌شود و بیشترین سوالی که از وی می‌شود، در این رابطه است. دلیل اصلی این امر هم این است که Fallout: New Vegas با واکنش فوق‌العاده مثبت گیمرها و منتقدین روبه‌رو شد. 

بازی New Vegas در سال ۲۰۱۰ برای کنسول‌های پلی‌استیشن 3، ایکس‌باکس 360 و رایانه‌های شخصی عرضه شد و فیرگس آرکوهارت، مدیرعامل ابسیدیان نیز پیشتر در رابطه برنامه‌های احتمالی برای ساخت New Vegas 2 صحبت کرده بود. وی در سال ۲۰۱۳ در این رابطه گفته بود:

اگر ما بخواهیم New Vegas 2 (یا یک بازی دیگر از مجموعه فال‌اوت) بسازیم، به احتمال بسیار زیاد، آن پروژه را از بتسدا جدا خواهیم کرد. ما این پروژه را در شرکت خودمان در غرب نگه می‌داریم. بتسدا در شرق واقعا شده است و نگه داشتن این پروژه در دفتر کار خودمان در غرب، کار منطقی‌ای است. 

همچنین ما نیاز به یک فضای جدید مانند لس آنجلس داریم. شاید بازی Fallout LA نام بگیرد و این مساله بسیار جالب خواهد شد. اگر این اتفاق بیفتد، می‌توانیم انتظار یک چیز کاملا متفاوت را داشته باشیم.

جدیدترین بازی از مجموعه فال‌اوت، Fallout 4 نام داشت که پاییز سال ۲۰۱۵ عرضه شد و موفق شد علاوه بر جلب نظر طرفداران، به تعداد بسیار زیادی نیز بفروشد. استودیو ابسیدیان نیز از طرف دیگر، در حال کار روی بازی Pillars of Eternity: Deadfire است که قرار است در سال ۲۰۱۸ عرضه شود.

با توجه به محبوبیت فوق‌العاده مجموعه فال‌اوت، می‌توان انتظار داشت که بتسدا، بازی‌های جدیدی را از این مجموعه معرفی کند. اما این مساله که آیا ابسیدیان وظیفه ساخت یک بازی از این مجموعه را بر عهده بگیرد، بستگی به چند فاکتور مهم دارد.

نظر شما در این‌باره چیست؟ آیا شما علاقمند به دیدن New Vegas 2 هستید؟


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده