نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۱۵

تاریخ انتشار بلوری فیلم The Dark Tower اعلام شد

کمپانی سونی پیکچرز تاریخ انتشار نسخه دیجیتالی و خانگی فیلم برج تاریک (The Dark Tower) را تایید و اعلام کرد.

فیلم It که اقتباسی از رمان‌های استفن کینگ است، توانسته با استقبال تماشاگران و منتقدان روبه‌رو شود. در طول دو هفته‌ای که از اکران این فیلم می‌گذرد، فیلم It عملکرد بسیار درخشانی را در گیشه داشته است. با این حال، دیگر فیلم اقتباس‌شده از رمان‌های کینگ که امسال منتشر شده، به خوش‌اقبالی فیلم It نبوده است. ماه مرداد امسال، فیلم The Dark Tower به روی پرده‌های سینما رفت. کارگردانی این فیلم بر عهده نیکولای آرسل، کارگردان فیلم «یک رابطه سلطنتی» (A Royal Affair) بوده است. این فیلم نقدهای متوسط و ضعیفی را از منتقدان دریافت کرده و عملکرد ضعیفی را نیز در گیشه‌ها داشته است.

فیلم The Dark Tower با بودجه‌ای معادل ۶۰ میلیون دلار ساخته و منتشر شده است، اما این فیلم تا به امروز تنها کمی بیش از ۵۰ میلیون دلار در آمریکای شمالی و ۱۱۰ میلیون دلار در سراسر جهان فروخته است تا کمپانی سونی پیکچرز ضرر هنگفتی را متحمل شود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سونی تاریخ انتشار نسخه دیجیتالی و خانگی فیلم The Dark Tower را تایید و اعلام کرده است. در ابتدا نسخه دیجیتال HD این فیلم در تاریخ ۱۷ اکتبر امسال (۲۵ مهر) منتشر خواهد شد. پس از انتشار این نسخه، نسخه خانگی فیلم The Dark Tower که شامل بلوری، DVD و 4K Ultra HD می‌شود، در تاریخ ۳۱ اکتبر امسال (۹ آبان) عرضه خانگی خواهد شد.

نسخه خانگی فیلم The Dark Tower شامل حدود یک ساعت بخش اضافه نیز می‌شود. از جمله این بخش‌ها می‌توان به صحنه‌های حذف‌شده از فیلم، پنج ویدیو از پشت صحنه تولید و فیلمبرداری فیلم، Blooper Reel (ویدیوهایی شامل اشتباهات و خطاهای بازیگران در حین فیلم‌برداری) و نگاهی به دنیای فیلم، اشاره کرد. ادریس البا، متیو مک کانهی، تام تیلور، کاترین وینیک، جکی ارل هیلی، فران کرانتس، ابی لی کرشاو، کیم کلودیا و ژوزه زونیگا، از بازیگرانی هستند که در فیلم The Dark Tower حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده