// جمعه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۳۲

بازی Mario + Rabbids پرفروش ترین بازی Third Party نینتندو سوییچ شد

با توجه به آمار منتشر شده از سوی گروه NPD، بازی Mario + Rabbids: Kingdom Battle، به‌عنوان پرفروش‌ترین بازی Third Party نینتندو سوییچ شناخته شد.

شاید در ابتدا هیچکس فکرش را نمی‌کرد که بازی Mario + Rabbids: Kingdom Battle به یک بازی پرفروش و بسیار موفق تبدیل شود. با این حال و طبق اخبار بازی منتشر شده، بر اساس آمار فروش منتشر شده از سوی گروه NPD و Chart-Track GFK، ساخته جدید کمپانی یوبی سافت برای نینتندو سوییچ توانسته است لقب پرفروش‌ترین بازی Third Party نینتندو سوییچ را از آن خود کند.

جدای از بازی Mario + Rabbids: Kingdom Battle، بازی‌های انحصاری نینتندو سوییچ نظیر بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild و بازی Splatoon 2 همچنان به فروش موفقیت‌آمیز خود ادامه می‌دهند و در کنار آن‌ها بازی Super Bomberman R که یک بازی ترد پارتی دیگر برای نینتندو سوییچ است، توانسته فروش خوبی را تجربه کند.

همچنین در ادامه اعلام شد که نینتندو حق نشر بازی Mario + Rabbids: Kingdom Battle در ژاپن و کره جنوبی را بر عهده گرفته و بازی توسط خودش در این دو کشور نیز عرضه خواهد شد. در گذشته نیز اعلام شده بود که این بازی در هفته اول عرضه خود، توانسته است صدر جدول فروش فیزیکی استرالیا و نیوزیلند را از آن خود کند و در جدول فروش بریتانیا نیز، رتبه دوم را در همان هفته اول انتشار، از آن خود کرده بود.

بازی Mario + Rabbids: Kingdom Battle توانست نمره خوب ۸.۵ را از زومجی دریافت کند. زومجی در بخشی از نقد خود در مورد این بازی زیبا نوشته است:

بازی Mario + Rabbids: Kingdom Battle ثابت می‌کند که ادغام دو تفکر شرقی و غربی در خلق یک بازی ویدیویی سرگرم‌کننده و جذاب می‌تواند نتیجه‌ای مثبت داشته باشد و بازی ماریو پلاس ربیدز نمونه‌ای موفق از این‌چنین همکاری‌هایی است. هرچند نبود بخش چندنفره آنلاین یا کم بودن شخصیت‌های قابل بازی، نکته منفی محسوب می‌شود، اما این بازی در بخش کمپین داستانی آن‌قدر قدرتمند است که تا مدتی اصلا به فکر رقابتی آنلاین نباشید. ماریو پلاس ربیدز، محصولی زیبا برای دارندگان نینتندو سوییچ است و از تجربه‌ آن لذت خواهید بود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده