نویسنده: آرش محمدی
// جمعه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۱

احتمال پشتیبانی بازی Call of Duty: WWII از ایکس باکس وان ایکس

با توجه با کاور جدیدی که از Call of Duty: WWII منتشر شد، احتمالا این بازی روی ایکس‌باکس وان ایکس با کیفیت بهتری اجرا می‌شود.

تا کنون هیچ‌کدام از بازی‌های شرکت Sledgehammer Games از ویژگی‌های کنسول ایکس باکس وان ایکس استفاده نکرده‌اند. اما با توجه تصویری که فروشگاه GAME در بریتانیا از کاور بازی Call of Duty: WWII منتشر کرد، به نظر می‌رسد که این بازی روی کنسول ایکس باکس وان ایکس بهبود یافته است و از تصاویر 4K و HDR پشتیبانی خواهد کرد.

در ادامه می‌توانید کاور جدیداین بازی را مشاهده کنید. در گوشه‌ی بالا سمت راست نوشته شده است: بهبود یافته روی ایکس باکس وان ایکس، در کنار 4K و HDR

COD WWII

اما جالب اینجاست که هنوز شرکت مایکروسافت این بازی را در فهرست بازی‌های بهبودیافته‌ی ایکس باکس وان ایکس، قرار نداده است.

شرکت اسلج همر گیمز در طول این هفته اطلاعات مختلفی از این بازی منتشر کرده است. از جمله تریلر داستانی جدید از بازی، و معرفی شخصیت‌ها و یارانی که در طول بازی با آن‌ها برخورد می‌کنیم.

بازی Call of Duty: WWII در تاریخ ۱۲ آبان امسال برای پلی استیشن 4، کامپیوتر و ایکس باکس وان عرضه خواهد شد. کاربرانی که این بازی را پیش خرید کنند، ۱۱۰۰ امتیاز COD که می‌توانند این امتیاز را در بازی استفاده کنند، پک Division که شامل لباس برای ۵ شخصیت در بخش چندنفره‌ی بازی است و Multiplayer Upgrade که قفل یک اسلحه را برای همیشه باز می‌کند، دریافت خواهند کرد.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده