نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۱۵

بازگشت بازیگر اصلی شخصیت کلوسوس در فیلم X-Men: Dark Phoenix

دنیل کادمور، بازیگر نقش شخصیت کلوسوس در دنیای سینمایی مردان ایکس، در فیلم X-Men: Dark Phoenix باز خواهد گشت.

اخیرا خبرهایی مبنی بر حضور دنیل کادمور در شهر مونترال منتشر شده است. گفته می‌شود که او در پشت صحنه تولید و فیلمبرداری فیلم مردان ایکس: دارک فینیکس (X-Men: Dark Phoenix) دیده شده است. از آن زمان طرفداران دنیای X-Men به دنبال تایید این خبر توسط تیم سازنده فیلم یا کادمور بوده‌اند. با این حال، او تنها بازیگری نیست که در دنیای X-Men نقش شخصیت کلوسوس را بر عهده دارد. استفان کاپیچیچ نقش این شخصیت را در فیلم Deadpool (ددپول) بازی کرد و قرار است در فیلم Deadpool 2 (ددپول ۲) نیز بازگردد. 

حال کادمور اخیرا توییتی را در توییتر شخصی خود منتشر کرده است که در آن حضور خود را در فیلم X-Men: Dark Phoenix تایید می‌کند. با این حال، او تایید نکرد که وی برای بازی در نقش شخصیت کلوسوس در این فیلم حضور دارد و ممکن است برای بازی در نقش دیگری در این فیلم حضور داشته باشد. طبق شایعات منتشر شده، او ممکن است نقش شخصیت گلادیاتور (Gladiator) را در این فیلم بر عهده داشته باشد. گلادیاتور دارای قدرت‌های فرابشری است و همچنین رهبری ارتش امپراطوری Shi'ar را نیز بر عهده دارد که از آن به‌عنوان یک فرمانده بسیار قدرتمند یاد می‌شود.

X-Men The Last Stand

با این حال، کادمور تنها حضور خود را در فیلم X-Men: Dark Phoenix تایید کرده است و دوباره از جواب دادن به سوال طرفداران در مورد بازی در نقش کلوسوس امتناع کرد. پیش از این، کادمور در سه فیلم دنیای X-Men نقش کلوسوس را بر عهده داشته و ممکن است بار دیگر نقش این شخصیت را بازی کند. با این حال، حضور دو بازیگر برای بازی در این نقش در یک دنیای سینمایی می‌تواند باعث انتقادهایی از کمپانی فاکس قرن بیستم شود. کارگردانی فیلم X-Men: Dark Phoenix بر عهده سیمون کینبرگ خواهد بود و او به‌همراه هاچ پارکر وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم را نیز بر عهده داشته است.

جیمز مک‌آووی در نقش پروفسور ایکس، مایکل فاسبندر در نقش مگنیتو، جنیفر لارنس در نقش میستیک، سوفی ترنر در نقش جین گری، جسیکا چستین در نقشی نامشخص، نیکولاس هولت در نقش بیست، تای شرایدن در نقش سایکلاپس، الکساندرا شیپ در نقش استورم، کدی اسمیت-مک‌فی در نقش نایت‌کراولر، ایوان پیترز در نقش کوئیک سیلور، کتا ابرهارت در نقش لونا و اسکات شپرد در نقش دکتر جان گری، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم X-Men: Dark Phoenix حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.

فیلم X-Men: Dark Phoenix برای اکران در تاریخ ۲ نوامبر ۲۰۱۸ (۱۱ آبان ۱۳۹۷) برنامه‌ریزی شده است.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده