نویسنده: پیمان مرادی
// پنجشنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۳۰

معرفی بازی موبایل Snoopy Pop

در بازی موبایل Snoopy Pop حباب‌های رنگارنگ را بترکانید و امتیاز کسب کنید!

اگر انیمیشن The Peanuts Movie محصول سال ۲۰۱۵ را دیده باشید، به‌خوبی با چارلی براون و سگ وفادارش اسنوپی آشنا هستید. اما تاریخچه‌ی چارلی و دارودسته‌ی بادام‌زمینی‌ها به سال‌های خیلی دورتر از آن برمی‌گردد. سال‌ها قبل از آنکه بادام‌زمینی‌ها سر از پرده‌ی نقره‌ای سینما دربیاورند، در کمیک‌ استریپ‌های چارلز ام.شولتز (خالق داستان‌های Peanuts) برای کودکان آمریکایی خاطره‌سازی می‌کردند. پس از گذشت ۶۷ سال از چاپ اولین کمیک The Peanuts، بادام‌زمینی‌ها هنوز هم کاراکتر‌های بسیار محبوبی در میان کودکان هستند؛ محبوبیتی که باعث شده در کنار سریال‌های تلویزیونی و مجلات کمیک، پایشان به دنیای بازی‌های موبایل نیز گشوده شود.

تاکنون بازی‌های موبایل بسیاری در سبک Bubble Shooter ساخته شده‌اند که هرکدام از آن‌ها سعی داشته‌اند با اضافه کردن خط داستانی به بازی، این سبک را از حال‌ و هوای تکراری‌ای که در چند سال اخیر در آن گرفتار شده است، بیرون بیاورند. بازی اندروید و آیفون Snoopy Pop یکی از همین بازی‌ها است که با کمک شخصیت‌های محبوب و نوستالژیک Peanuts، توانسته با ترکیب المان‌های همیشگیِ بازی‌های Bubble Shooter و پاورآپ‌های خلاقانه‌ی جدید خود، گیم‌پلی لذت‌بخشی را تحویل‌مان دهد.

بازی Snoopy Pop، با کمک شخصیت‌های محبوب و نوستالژیک Peanuts، توانسته گیم‌پلی لذت‌بخشی را در سبک Bubble Sooter تحویل‌مان دهد

شما در بازی Snoopy Pop می‌بایست در نقش اسنوپی، پرنده‌ی محبوب چارلی براون یعنی ووداستاک را که به همراه دوستانش در میان حباب‌های رنگی مختلف گرفتار شده‌اند، نجات دهید. برای انجام این کار می‌بایست مشابه سایر بازی‌های Bubble Shooter، با شلیک حباب‌های هم‌رنگ به یکديگر، دسته‌ی آن‌ها را بترکانید و این کار را آن‌قدر تکرار کنید تا تمامی پرنده‌ها از محاصره‌ی حباب‌ها آزاد شوند. Snoopy Pop دارای ۱۰ محیط مختلف و دویست مرحله‌ی چالش‌برانگیز است که به وسیله‌ی آن‌ها می‌تواند تا مدت‌ها شما را به خود معتاد کند. همان‌طور که اشاره کردم، عاملی که باعث شده گیم‌پلی Snoopy Pop کمی متفاوت‌تر از بازی‌های دیگر سبک Bubble Shooter به نظر برسد، طراحی پاورآپ‌های خلاقانه و جالبی است که سازندگان این بازی برای آن در نظر گرفته‌اند؛ به طور مثال، در طی مراحل اول تا بیستم می‌توانید با ترکاندن حباب‌های زرد رنگ، بادبادک چارلی براون را قرض بگیرید و به کمک آن تعداد زیادی از حباب‌ها را به صورت یکجا بترکانید. از مرحله‌ی بیست‌ویکم تا چهلم نیز می‌توانید به صورت مشابه با ترکاندن حباب‌های آبی، از لوسی و طنابش کمک بگیرید. بازی همین روند را در مراحل بعدی نیز پی می‌گیرد تا پس از طی کردن تعداد زیادی از مراحل آن، باز هم احساس یکنواختی و تکراری بودن به شما القا نشود. از سوی دیگر می‌توانید با تکمیل کردن کوئست‌های بازی نیز جوایزی مانند سکه یا توپ ساحلی جایزه بگیرید. به کمک توپ ساحلی می‌توانید هر دسته حبابی را فارغ از رنگ آن، بترکانید و با جمع‌آوری سکه‌های طلا نیز قادر خواهید بود تا آیتم‌های گوناگونی را برای خود خریداری کنید.

همان‌طور که از تصاویر گرفته‌شده از محیط بازی نیز پیدا است، تنوع رنگ‌های حباب‌ها در کنار رنگ سبز پس‌زمینه، توانسته محیط چشم‌نوازی را در اختیار بازی Snoopy Pop قرار دهد. در کنار این تنوع، وجود شخصیت‌های محبوب بادام‌زمینی‌ها و استفاده از آهنگ سریال تلویزیونی آن‌ها نیز، حال و هوای نوستالژیک دوست‌داشتنی‌ای را به بازی اضافه کرده است. اگر به دنبال یک بازی پازل در سبک Bubble Shooter برای تلفن‌های همراه خود می‌گردید، بازی Snoopy Pop می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای‌تان باشد. این بازی با داشتن یک گیم‌پلی اعتیاد‌آور و جذاب می‌تواند ساعت‌ها شما را پای گوشی موبایل‌تان نگه دارد. شما می‌توانید این بازی رایگان را از طریق لینک‌های زیر برای دستگاه‌های همراه خود دانلود کنید و از تجربه‌ی آن لذت ببرید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Snoopy Pop


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده