// پنجشنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۳۲

جزئیات رویداد Equinox بازی Pokemon Go مشخص شد

استودیو Niantic Labs جزئیات رویداد بعدی بازی Pokemon Go را که Equinox نام دارد، مشخص کرد.

در میان جدیدترین اخبار بازی موبایل، سازنده بازی Pokemon Go یعنی استودیو نیانتیک لبز (Niantic Labs) رویداد بعدی این بازی اندروید و آیفون را مشخص کرد. فردا که مصادف می‌شود با ۳۱ شهریورماه (۲۲ سپتامبر) رویداد این بازی با نام Equinox آغاز می‌شود و به مدت ۱۰ روز ادامه خواهد داشت. کاربران می‌توانند با ملحق شدن به این رویداد شانس خود را برای به‌دست آوردن آیتم‌ها و امتیازات ارزشمند افزایش دهند.

رویداد یاد شده فردا یعنی جمعه ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران (۴ بعد از ظهر به وقت ET) برگزار می‌شود و کاربران با به دست آوردن پوکمون می‌توانند دوبرابر Stardust را از آن خود کنند. همچنین کاربران می‌توانند با ثبت کردن یک پوکمون جدید در Pokedex، سه برابر XP را به امتیازات خود اضافه کنند. Pokestopها و Gymها آیتم‌های مخصوصی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد که احتمال دارد به Chansey ،Mareep ،Larvitar یا پوکمون‌های کم‌یاب دیگر تبدیل شوند. برای کمک به کاربران، سازندگان «بسته‌های مخصوصی» را در فروشگاه بازی در دسترس بازیکنان قرار داده‌اند که شامل آیتم‌هایی همچون Lucky Egg ،Lure Module و Super Incubator جدید می‌شود. Super Incubator‌ها می‌توانند ۱.۵ برابر زودتر از Incubator‌های معمولی، آیتم شما را به پوکمون تبدیل کنند.

رویداد Equinox در تاریخ ۱۰ مهرماه (۲ اکتبر) خاتمه می‌یابد. در آن‌سو کاربران تا تاریخ ۸ مهرماه (۳۰ سپتامبر) مهلت دارند تا پوکمون‌های Entei ،Raikou و Suicune را پیش از اینکه به نقطه دیگری از دنیا سفر کنند، به دست آورند. هر یک از این پوکمون‌های افسانه‌ای تا انتهای ماه جاری میلادی در نقطه مخصوصی در دسترس است. پوکمون Raikou در آمریکا، پکمون Entei در اروپا و آفریقا و پوکمون Sicune در منطقه آسیا و اقیانوس آرام حضور دارد. کاربران ریجن اروپا هنوز این مهلت را دارند که به رویداد Safari Zone ملحق شوند که چندی پیش با تاخیر مواجه شد.

آخرین آپدیت بازی پوکمون گو هفته جاری منتشر شد که البته تغییرات کوچکی را روی بازی اعمال کرد که شامل رفع باگ‌ها می‌شود. این آپدیت همچنین یک تی‌شرت را برای کاراکتر داخل بازی اضافه کرد که به طور رایگان در دسترس کاربران قرار گرفت.

برای اطلاع از خبر‌های پیشین این بازی می‌توانید به صفحه اختصاصی آن در زومجی مراجعه کنید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده