نویسنده: رضا علمی
// پنجشنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۵۸

هیو جکمن اولین تصویر فیلم The Front Runner را منتشر کرد

هیو جکمن اولین تصویر فیلم سیاسی The Front Runner جیسون رایتمن را در توییتر خود به اشتراک گذاشت.

هیو جکمن در اکانت توییتر خود اولین تصویر از فیلم سیاسی The Front Runner را به اشتراک گذاشت. هیو جکمن در این فیلم نقش گری هارت، یکی از نامزدهای اولیه حزب دموکرات برای انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۹۸۸ ایالات متحده آمریکا را ایفا خواهد کرد. کمپین انتخاباتی گری هارت پس از منتشر شدن خبر رسوایی جنسی وی از هم پاشید و این موضوع تا مدت‌ها تیتر اصلی اخبار را به خود اختصاص داد و تبدیل به یکی از بزرگ‌ترین آشکارسازی‌ها و البته شاید بزرگ‌سازی‌های رسانه‌های ایالات متحده آمریکا شد.   

Hart

فیلم The Front Runner بر اساس کتاب All the Truth is Out: The Week Politics Went Tabloid (تمام حقیقت آشکار شد: هفته‌ای که سیاست رسوا شد) اثر مت بای ساخته شده است و داستان معروفیت گری هارت را، از روزهایی که به‌عنوان سناتور ایالت کلرادو انتخاب شد تا شرکت وی در انتخابات ریاست جمهوری ۱۹۸۸ ایالات متحده آمریکا، به تصویر می‌کشد. بسیاری وی را با جان اف. کندی، یکی از محبوب‌ترین رؤسای جمهور تاریخ ایالات متحده آمریکا مقایسه می‌کردند. گری هارت عضو کمیسیون فرعی Church Committee نیز بود که به بررسی قتل جان اف. کندی می‌پرداخت. از گری هارت به‌عنوان شانس اصلی دموکرات‌ها که می‌توانست ریاست جمهوری ایالات متحده آمریکا را در سال ۱۹۸۸ بر عهده بگیرد یاد می‌شد، ولی به‌ناگاه خبر رابطه عاشقانه وی با دونا رایس هیوز، مدیرعامل سازمان غیرانتفاعی و خیریه Enough Is Enough، به‌عنوان خبری رسمی روی تیتر اکثر خبرگزاری‌ها قرار گرفت و بعد از آن نیز نوبت به اخبار مبالغه‌آمیز و افراطی رسانه‌ها رسید و در واقع خوراک نشریات زرد تأمین شد. اخبار مربوط به گری هارت که اکثراً با هدفی خاص انتشار یافتند و به گونه‌ای مبالغه‌آمیز و کینه‌جویانه این خبر را پوشش دادند، در نهایت سبب شدند وی از انتخابات ریاست جمهوری آن سال کناره‌گیری کند. بعد از کناره‌گیری گری هارت، مایکل دوکاکیس به‌عنوان نامزد نهایی حزب دموکرات در سال ۱۹۸۸ معرفی شد. مایکل دوکاکیس نیز در نهایت رقابت ریاست جمهوری را به جرج هربرت واکر بوش واگذار کرد. بسیاری هنوز معتقدند اگر گری هارت در انتخابات آن سال حضور داشت می‌توانست برنده رقابت با جرج هربرت واکر بوش باشد و اگر این اتفاق رخ می‌داد، تاریخ آمریکا بسیار متفاوت از آنچه اکنون هست می‌بود.   

هیو جکمن در فیلم The Front Runner که قرار است ظهور و سقوط این شخصیت سیاسی را به تصویر بکشد، نقش گری هارت را ایفا خواهد کرد، از همین روی وی چند روز پیش تصویری از این فیلم را در اکانت توییتر خود به اشتراک گذاشت. در این تصویر هیو جکمن را در حال سخنرانی مقابل جمعیتی می‌بینیم که اکثر آنان افراد جوانی هستند. این تصویر را با هم می‌بینیم:

Front-Runner

ساخت فیلم The Front Runner بار دیگر جیسون رایتمن را به موضوعات چالش‌برانگیزی بازمی‌گرداند که وی پیش از این نشان داده بود در آن‌ها حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. جیسون رایتمن با ساخت فیلم Thank You For Smoking (ممنون که سیگار می‌کشید) نام خود را بر سر زبان‌ها انداخت. این فیلم با موضوعیت لابی قدرتمند افراد مرتبط با صنعت تنباکو و دخانیات بود. این فیلم کمدی و درام بسیار مورد تحسین منتقدین قرار گرفت. وی در سال ۲۰۰۹ فیلم Up In The Air (پا در هوا) با بازی جرج کلونی را ساخت که این فیلم توانست در ۶ بخش مراسم اسکار از جمله بهترین فیلم، بهترین کارگردانی و بهترین فیلمنامه اقتباسی نامزد شود. آخرین فیلمی که جیسون رایتمن کارگردانی کرده است، فیلم Men, Women & Children (مردان، زنان و کودکان) ساخته سال ۲۰۱۴ است.

ساخت فیلم The Front Runner بار دیگر جیسون رایتمن را به موضوعات چالش‌برانگیزی بازمی‌گرداند که وی پیش از این نشان داده بود در آن‌ها حرف‌های زیادی برای گفتن دارد

مطمئناً حضور هیو جکمن در این فیلم و بازی در نقش گری هارت می‌تواند افراد زیادی را مشتاق دیدن فیلم جدید جیسون رایتمن کند. داستان سناتور گری هارت مدت‌ها بود که دیگر در یاد کسی نمانده بود و در واقع رسوایی جنسی بیل کلینتون سبب شد توجهات از این نسخه قدیمی‌تر برداشته شود. اکنون بار دیگر پرونده گری هارت باز می‌شود و این فیلم در نظر دارد تمام حقایق آن ماجرا و اتفاقاتی را که پس از آن رخ داد به تصویر بکشد. جیسون رایتمن فیلم خود را در ژانر کمدی تلخ قرار می‌دهد و درباره آن می‌گوید که این فیلم به درک بهتر چکونگی تبدیل شدن سیاست و رسانه به آن چیزی که امروز هست، کمک می‌کند.

آخرین فیلمی که از هیو جکمن به روی پرده سینما رفت، فیلم ابرقهرمانی و البته بسیار متفاوت کمپانی مارول، یعنی فیلم Logan (لوگان) بود. فیلم جیمز منگلد بسیار مورد پسند تماشاچیان و منتقدین قرار گرفت و مطمئناً به‌عنوان نقطه عطفی در تاریخ فیلم‌های کمیکی و ابرقهرمانی از آن یاد خواهد شد. این فیلم با بودجه ۹۷ میلیون دلاری به فروش ۶۱۶ میلیون دلاری در گیشه دست یافت.

هیو جکمن در فیلم زندگینامه‌ای، درام و موزیکال The Greatest Showman (برترین شومن) مایکل گریسی نیز نقش‌آفرینی کرده که قرار است این فیلم در تاریخ ۲۵ دسامبر (۴ دی‌ماه) اکران شود.  


منبع Screenrant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده