// جمعه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۱

تاریخ عرضه بازی Deadbeat Heroes با انتشار تریلری مشخص شد

کمپانی Square Enix Collective با انتشار تریلری تاریخ انتشار بازی Deadbeat Heroes  را برای ایکس‌باکس وان و پی سی مشخص کرد.

در میان جدیدترین اخبار بازی، کمپانی اسکوئر انیکس و استودیو ددبیت پروداکشنز تاریخ انتشار پروژه جدید خود را که در سبک Brawler سه‌بعدی طراحی شده است، مشخص کردند. در این راستا بازی Deadbeat Heroes در تاریخ ۱۸ مهر ماه (۱۰ اکتبر) برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان و  پی سی منتشر خواهد شد.

وقایع این بازی در سال ۱۹۷۰ میلادی در شهر لندن رخ می‌دهد، جایی که جنایتکاران شروری با قدرت‌های ماورالطبیعی آرامش شهر را به‌ هم ریخته‌اند. برای اینکه بتوانید جلوی آنها را بگیرید شما نیاز به ابرقهرمان دارید و آنها کسانی نیستند جز قهرمانان Deadbeat.

قهرمانان ما از بدو تولد با قدرت‌های ماورالطبیعی متولد نشده‌اند اما این امر آنها را از هدف‌شان باز نمی‌دارد بلکه قهرمانان ما به قابلیتی مجهز هستند که به آنها اجازه می‌دهد که قدرت‌های دیگران را به مدت زمان کوتاهی «قرض» بگیرند. با کارهایتان مردمان شهر را خوشحال کنید اما مواظب باشید که در حین این کار آسیب نبینید.

تیم استودیو Deadbeat Productions از نفرات قبلی استودیو‌های Lionhead و Rockstar تشکیل شده است و نویسندگان آن نیز از برندگان مسابقات BAFTA به شمار می‌روند. نویسندگان پروژه جدید در بیانیه‌ای اعلام کردند که برای توسعه این بازی از بازی‌های آرکید و کامیک‌های دوران ۶۰ و ۷۰ میلادی الهام گرفته‌اند.

در حال حاضر اطلاعات بیشتر پیرامون قیمت این بازی هنوز مشخص نشده است. برای اطلاع بیشتر می‌توانید به وب‌سایت رسمی آن مراجعه کنید.

ضمن مشخص شدن تاریخ انتشار این بازی سازندگان تریلر جدیدی نیز از این بازی منتشر کردند که در ادامه می‌توانید آن را تماشا کنید و با حال‌و‌هوای این بازی آشنا شوید.

| |

نظرات خود را در مورد این بازی با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده