// پنجشنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۱

نسخه دیلاکس و کالتکور بازی Monster Hunter World معرفی شد

کمپانی کپکام دو نسخه دیلاکس و کالکتور بازی Monster hunter World را معرفی و مزایای پیش خرید این بازی را نیز مشخص کرد.

بازی Monster Hunter World در تاریخ ۷ بهمن ماه (۲۶ ژانویه) برای کنسول‌های ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 منتشر خواهد شد و کاربرانی که تمایل دارند این بازی را تهیه کنند انتخاب‌های مختلفی در دسترس آنها قرار گرفته است. در جدیدترین اخبار بازی کمپانی کپکام دو نسخه از این بازی جهان باز را که شامل Digital Deluxe و Collector’s Edition می‌شود، معرفی کرد.

نسخه دیجیتال دیلاکس این بازی ۷۰ دلار قیمت گذاری شده است و تنظیمات شخصی‌سازی مختلفی را در دسترس کاربران قرار می‌دهد که شامل پوسته سامورایی، دو مجموعه برچسب، سه ژست و رنگ صورت‌و‌مو می‌شود. نسخه دیلاکس دیجیتال این بازی برای کنسول پلی‌استیشن 4، ۱۴ سلاح مختلف را با حال‌و‌هوای آواتار PSN ضمیمه خود کرده است. به نقل از کپکام تمامی آیتم‌های یاد شده پس از انتشار، از فروشگاه داخل بازی با پول هم قابل خرید است.

در آن سو نسخه کالکتور این بازی با قیمت ۱۵۰ دلار عرضه می‌شود و با اینکه نسخه فیزیکی این بازی در آن یافت می‌شود شامل تمامی آیتم‌های یاد شده نسخه دیجیتال دیلاکس که در بالا به آنها اشاره شد، نیز می‌شود. کتابچه هنری، مجمسمه هیولا و شماره سریالی برای نسخه دیجیتالی موسیقی متن از دیگر محتوای نسخه کالکتور این بازی است که در یک جعبه جای گرفته است. هنوز از عکس نسخه کالکتور این بازی رونمایی نشده است.

همچنین کاربرانی که نسخه دیجیتالی یا فیزیکی این بازی را پیش‌خرید کنند دو آیتم Origin Set Armor و Fair Wind Charm را در قالب مزایای پیش‌خرید از آن خود خواهند کرد. به گفته سازندگان هر دو آیتم یاد شده برای آغاز بازی موثر است طوری که قدرت دفاع و حمله را در کاراکتر شما افزایش می‌دهد و همچنین مهارت جمع‌آوری را نیز در شما افزایش خواهد داد. در آن سو کاربرانی که نسخه پلی‌استیشن 4 این بازی را از فروشگاه پلی‌استیشن استور پیش‌خرید کنند، تم PS4 بازی Monster Hunter را دریافت می‌کنند.

بازی Monster Hunter برای پی سی نیز در سال آینده میلادی منتشر خواهد شد. کمپانی کپکام در جریان نمایشگاه بازی توکیو ۲۰۱۷ تاریخ انتشار این بازی را مشخص کرد و تریلری نیز از آن منتشر کرد که محوریت آن داستان و هیولا‌های بازی بود. در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید.

| |

نظرات خود را در مورد نسخه Digital Deluxe و Collector’s Edition این بازی با زومجی در میان بگذارید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده