نویسنده: فریده صالحی
// پنجشنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۱۵

کمپانی مارول در حال ساخت لایو اکشن Power Pack است

گزارش شده که کمپانی مارول در حال برنامه‌ریزی برای ساخت فیلمی اقتباسی بر اساس گروه Power Pack است که شخصیت‌های آن جوان و کودک هستند.

مدت خیلی زیادی است که شایعات مختلفی حول محور شخصیت‌های تیم پاور پک (Power Pack) و کمپانی مارول می‌چرخد و این شایعات حاکی از آن است که مارول قرار است لایو اکشن جدیدی را بر اساس این شخصیت‌ها در دستور کار خود قرار دهد. حال بر اساس گزارشی که به تازگی منتشر شده، به نظر می‌رسد که استودیو بالاخره تصمیم خود را درباره این پروژه گرفته و بعد از مدت‌ها تفکر و بررسی سرانجام تصمیم دارد اقدامی برای ساخت این لایو اکشن اقتباسی بر اساس کتاب‌های کامیک خود کمپانی مارول انجام دهد.

با اینکه آنها مدام به طرفداران دنیای سینمایی مارول و همچنین طرفداران کتاب‌های کامیک اعلام می‌کنند که هنوز هیچ چیزی قطعی و رسمی نشده، اما سایت خبری That Hashtag Show اعلام کرده که استودیو مارول دوباره شوق و اشتیاق و البته علاقه زیاد خود را نسبت به ساخت فیلمی بر اساس شخصیت‌های گروه پاور پک اعلام کرده است.

این صحبت‌ها و زمزمه‌ها تقریبا از سال ۲۰۰۵ حول و حوش کمپانی مارول می‌چرخد و شایعات مختلف درباره آن مطرح می‌شود و حالا به نظر می‌رسد که در نهایت کمپانی تصمیم نهایی خود را گرفته و قصد دارد داستان‌ها و ماجراجویی‌های جک، جولی، کتی و الکس از گروه Power Pack را به صورت فیلم لایو اکشن بسازد و به روی پرده سینماها بیاورد. اما مثل اینکه قرار است پروژه تولید این فیلم بعد از اتمام پروژه تولید فیلم انتقام جویان 4 (Avengers 4) کلید بخورد. ظاهرا برنامه آنها این‌گونه است که یک لایو اکشن جاسوسی مشابه داستان‌های کودکانه و نوجوانانه بسازند که مورد علاقه خانواده‌ها هم قرار گیرد. از طرف دیگر تهیه‌کننده اجرایی فیلم نگهبانان کهکشان بخش ۲ (Guardians of the Galaxy Vol. 2) یعنی جاناتان شوارتز به احتمال خیلی زیاد در تیم تولید این پروژه هم حضور خواهد داشت.

البته باید به این مسئله هم دقت داشته باشیم: از آنجایی که این خبر هنوز به صورت رسمی و از منابع موثق اعلام نشده است، همچنان باید به‌عنوان یک شایعه آن را در نظر بگیریم. اما مورد دیگری هم که وجود دارد این است که منابعی مانند سایت خبری That Hashtag Show که این گزارش را اعلام کرده‌اند بارها خودشان را اثبات کرده‌اند و گزارش‌هایی که در گذشته در اختیار ما گذاشته‌اند به طور کامل صحیح و موثق بوده است. پس در این حد گزارششان ارزش دارد که ما آن را در گوشه‌ای از ذهن خود نگه داریم و منتظر خبرهای بیشتری از این پروژه باشیم.

نظر شما درباره ساخت و اکران فیلم Power Pack چیست؟


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده