// پنجشنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۱

تخفیف های Big Deal Sale فروشگاه مجازی GOG آغاز شد

فروشگاه مجازی GOG دور جدیدی از تخفیف‌ها را آغاز کرده و در قالب Big Deal Sale بیش از ۲۰۰ بازی را با قیمت پایین‌تر به فروش می‌رساند.

فروشگاه مجازی GOG که در اوایل سال ۲۰۰۸ توسط کمپانی سی‌دی پراجکت، ناشر سری بازی‌های The Witcher تاسیس شد، هم‌اکنون به یکی از اصلی‌ترین فروشگاه‌های عرضه بازی‌های پلتفرم پی‌ سی تبدیل شده است. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، این فروشگاه که به سیاست‌های منحصر‌به‌فردش همچون عدم استفاده از DRM مشهور است، با آغاز Big Deal Sale بیش از ۲۰۰ بازی را شامل تخفیف کرده است.

از بین بازی‌هایی که در فروشگاه GOG با قیمت پایین‌تر به فروش می‌رسند، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

علاوه بر این تمام مراجعه‌کنندگانی که تا ساعت ۱۶:۲۰ دقیقه وارد این فروشگاه شوند، بازی Oddworld: Abe's Oddysee را که در سال ۱۹۹۷ روی پلتفرم‌های پلی‌استیشن و پی سی عرضه شد، به رایگان دریافت خواهند کرد. برای تجربه رایگان اولین بازی سری Oddworld و بهره‌مندی از تخفیف‌های Big Deal Sale که تنها تا ساعت ۱:۳۰ روز ۴ مهر ادامه خواهد داشت، کافی است به صفحه اصلی فروشگاه GOG مراجعه کنید.

همان‌طور که اشاره شد، بر‌خلاف فروشگاه‌هایی مشهوری همچون استیم و Origin، فروشگاه GOG از DRM استفاده نمی‌کند. کمپانی CD Projekt مدت‌ها است که به انتقاد از این فناوری پرداخته و حتی مایکل پلاتکو گیلوسکی، مدیر روابط عمومی و ارتباط جهانی سی‌دی پراجکت رد آن را ناکار‌آمد در جلوگیری از استفاده غیر‌قانونی از بازی‌های ویدیویی می‌داند. وی در این باره چنین گفته است:

در زمان تصمیم‌گیری، اولین اصلی که باید به آن توجه کنیم این است که با بازیکنان به همان شکلی رفتار کنیم که دوست داریم با خودمان رفتار شود. ما به DRM باور نداریم زیرا از آن متنفر هستیم. همچنین این فناوری به هیچ‌عنوان از محتوا‌ها محافظت نمی‌کند. بازی‌ها همواره کرک خواهند شد و این روند ممکن‌ است چند دقیقه، چند ساعت یا حتی چند روز به طول بیانجامد، اما همیشه رخ خواهد داد. اگر قصد دارید به تجربه غیر‌قانونی بازی‌ها بپردازید، همیشه راهی برای انجام آن پیدا می‌کنید. اما در مقابل اگر یک بازیکن متعهد هستید و اقدام به خرید بازی می‌کنید، چرا باید در برابر شما مانع قرار دهیم؟


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده