// چهار شنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۳۰

تریلر گیم پلی بازی Cuphead روی ایکس باکس وان ایکس

کمپانی مایکروسافت تریلری جدید از بازی پلتفرمر Cuphead منتشر کرد که گیم‌پلی این بازی را روی کنسول ایکس‌باکس وان ایکس نشان می‌دهد.

در میان اخبار بازی، کمپانی مایکروسافت در جریان رویدادی در نیویورک، تریلری از پروژه پلتفرمر استودیو MDHR یعنی بازی Cuphead منتشر کرد که روند بازی را روی کنسول ایکس باکس وان ایکس نشان می‌دهد.

در این تریلر می‌توانیم نگاهی به یکی از مراحل این بازی بیندازیم که به باس فایت این مرحله که Batonic panic نام دارد، ختم می‌شود. در حالی که گیم‌پلی این بازی چالش‌برانگیز به نظر می‌رسد، اما جلوه‌های هنری بازی که با دست طراحی شده است بسیار زیبا دیده می‌شود. علاوه بر باس‌فایت و گیم‌پلی این بازی، در اوایل تریلر بخش آموزشی آن را می‌بینیم که پیش از آغاز مرحله، بازی آن را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. بر خلاف ویدیو‌های گذشته، این تریلر بدون توضیحات سازندگان منتشر شده است و کاربران می‌توانند به موسیقی متن زیبای این بازی گوش دهند.

در انتهای مطلب می‌توانید ویدیوی جدید را تماشا کنید و در مطالب دیگر نگاهی به تریلر‌ دنیای دوم، تریلر گیمزکام 2017 و تریلر E3 2017 بیندازید و در پستی دیگر چالش‌های ساخت این بازی را مطالعه کنید.

بازی Cuphead برای عرضه در تاریخ ۷ مهرماه (۲۹ سپتامبر) برنامه‌ریزی شده است و در دسترس کاربران ایکس باکس وان و پی سی قرار می‌گیرد. گفتنی است که چندی پیش سازندگان اعلام کردند که این بازی به کنسول پلی‌استیشن 4 راه پیدا نخواهد کرد.

برای دانلود ویدیو از سایت آپارات اقدام کنید

نظرات خود را در مورد این بازی با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده