// چهار شنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۵۹

شخصیت‌ های جدید بازی Marvel vs. Capcom Infinite معرفی شدند

کمپانی کپکام شخصیت‌هایی را که به‌صورت بسته الحاقی به بازی Marvel vs. Capcom Infinite اضافه خواهند شد، معرفی کرد.

در جریان رویداد تجربه پلی‌استیشن (PlayStation Experience) سال گذشته بود که ششمین بازی سری Marvel vs. Capcom یعنی بازی Marvel vs. Capcom: Infinite معرفی شد. این بازی که از روز گذشته روی پلتفرم‌های پی سی، ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 در دسترس قرار گرفته، مجموعا دارای ۳۶ شخصیت از جهان کپکام و مارول است که ۶ شخصیت به‌صورت بسته الحاقی در قالب نسخه دیلاکس در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرند. از بین این ۶ شخصیت، شخصیت‌های سیگما و پلنگ سیاه پیش از این معرفی شده‌اند. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، کمپانی Capcom به معرفی چهار شخصیت باقی‌مانده پرداخته است.

بازیکنانی که اقدام به خرید نسخه دیلاکس بازی Marvel vs. Capcom: Infinite کنند، در کنار شخصیت‌های سیگما و پلنگ سیاه، به شخصیت‌های Monster Hunter (از سری بازی‌هایی با همین نام)، سرباز زمستان، بیوه سیاه و ونوم دسترسی خواهند داشت. از بین ۶ شخصیت ذکر شده تنها ونوم پیش از این در سری Marvel vs. Capcom حاضر بوده و دیگر شخصیت‌ها اولین حضور خود را در این مجموعه تجربه می‌کنند. همچنین گامورا، اولتران، جدا دوما، کاپیتان مارول و مگا من ایکس برای اولین بار است که در سری Marvel vs. Capcom قابل استفاده هستند.

بازی Marvel vs. Capcom Infinite که به‌صورت دوبعدی طراحی شده، از گیم‌پلی متفاوتی نسبت به بازی‌های قبلی مجموعه بهره می‌برد. نبرد‌های این بازی به‌مانند اولین بازی سری Marvel vs. Capcom به‌صورت دو به دو انجام می‌شود. همچنین مکانیک گیم‌پلی جدیدی به نام سنگ‌های بی‌نهایت (Infinity Stones) در این بازی معرفی شده که بر‌ اساس نوع سنگ انتخاب‌شده، به‌صورت موقت توانایی‌های منحصر‌به‌فردی را به شخصیت مورد استفاده اعطا می‌کند.

بخش تک‌نفره بازی دارای هفت حالت‌ مختلف از جمله حالت‌های Story ،Arcade ،Vs. Cpu ،Vs. Player 2 و Collection است. همچنین در بخش آنلاین بازیکنان می‌توانند در دو حالت Ranked و Casual به بازی بپردازند.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده