// چهار شنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۳۱

تاریخ انتشار بازی Hokuto Ga Gotoku مشخص شد

کمپانی سگا با انتشار تعدادی تصویر، تاریخ انتشار بازی انحصاری Hokuto Ga Gotoku را برای پلی استیشن 4 مشخص کرد.

در میان جدیدترین اخبار بازی، کمپانی سگا و استودیو یاکوزا (Yakuza Studio) تاریخ انتشار بازی Hokuto Ga Gotoku را که بر پایه مجموعه Fist of the North توسعه یافته است، مشخص کردند. در این راستا این بازی در تاریخ ۳ اسفندماه (۲۲ فوریه ۲۰۱۸) به طور انحصاری برای پلی استیشن 4 عرضه می‌شود. علاوه بر مشخص شدن تاریخ انتشار این بازی، سازندگان چند تصویر باکیفیت نیز از آن منتشر کردند که در انتهای مطلب گنجانده شده است.

همچنین فروشگاهی ژاپنی نسخه محدود این بازی را با نام Premium Edition from the End of the Century معرفی کرده است که گویا به کاربران اجازه می‌دهد تا ظاهر کاراکتر اصلی این بازی یعنی Kenshiro را به قهرمان بازی Yakuza یعنی Kazuma Kiryu تغییر دهند. از دیگر محتویات نسخه محدود این بازی می‌توان به چند موسیقی پس‌زمینه اضافی در داخل بازی اشاره کرد که به همراه آیتم‌ها و آواتار پلی‌استیشن 4 در این نسخه جای گرفته است. ضمنا آواتار مذکور به دست تتسو هارا از مجموعه Fist of the North Star طراحی شده است.

هنوز سازندگان تاریخ انتشار این بازی انحصاری در نقاط دیگر را مشخص نکرده‌اند و این تاریخ صرفا برای ریجن ژاپن مشخص شده است. برای آشنایی بیشتر می‌توانید تریلر معرفی این بازی را به همراه خبری دیگر مربوط به معرفی کاراکتر‌ها‌ی آن در زومجی مشاهده کنید.

در ادامه می‌توانید نگاهی به تصاویر جدید بیندازید که در آن کاراکتر بازی یاکوزا در جایگاه کنشیرو نیز به چشم می‌خورد.

 Hokuto ga Gotoku

 Hokuto ga Gotoku

 Hokuto ga Gotoku

 Hokuto ga Gotoku

نظرات خود را در مورد این بازی با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده