نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۵۸

فرانک گریلو: مارول برای بازگشت شخصیت کراس بونز برنامه دارد

فرانک گریلو، بازیگر نقش کراس بونز در دنیای سینمایی مارول، می‌گوید که مارول برای بازگشت این شخصیت به این دنیای سینمایی برنامه دارد.

شخصیت براک راملو برای اولین بار در فیلم Captain America: The Winter Soldier (کاپیتان آمریکا: سرباز زمستان) در دنیای سینمایی مارول معرفی شد. فرانک گریلو ایفاگر نقش راملو بود و در پایان این فیلم، این شخصیت تبدیل به کراس بونز شد. پس از این فیلم، کراس بونز در فیلم Captain America: Civil War (کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی) بازگشت و در ۱۰ دقیقه ابتدایی این فیلم حضور داشت. با این حال، زمانی که اسکارلت ویچ تلاش می‌کرد کراس بونز را کنترل کند، او خود را منفجر کرد و کشته شد. با وجود این، ما داریم در مورد دنیای سینمایی مارول صحبت می‌کنیم و ممکن است به نحوی او بازگردد تا دوباره انتقامش را از استیو راجرز بگیرد.

Captain America: Civil War

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، گریلو از احتمال بازگشت شخصیت کراس بونز به دنیای سینمایی مارول خبر داده است. گریلو پیش از این گفته بود که کار او با این شخصیت به پایان رسیده است و این شخصیت قرار نیست دیگر بازگردد، اما به نظر می‌رسد که مارول استودیو چندان با او هم‌عقیده نیست و برنامه‌های بزرگی برای بازگشت شخصیت کراس بونز به دنیای سینمایی مارول دارد. گریلو گفت:

این فوق‌العاده است که بخشی از دنیای سینمایی مارول باشید. من سه پسر دارم که از طرفداران سرسخت و متعصب مارول هستند و مدت زیادی است که بسیار شگفت‌زده هستم؛ چرا که خبرهایی در مورد بازگشت شخصیت من به دنیای سینمایی مارول وجود دارد، اما ظاهرا کسی از آن خبر ندارد و در مورد آن صحبت نمی‌شود. بازگشت شخصیت من به دنیای سینمایی مارول واقعا جالب و جذاب است و برای آن بسیار هیجان‌زده هستم.

Captain America: The Winter Soldier

با این حال، بسیار بعید است که شاهد بازگشت و حضور شخصیت کراس بونز در فیلم Avengers 4 (انتقام جویان ۴) باشیم، اما ممکن است که این شخصیت در فیلم Captain Marvel (کاپیتان مارول) که ماجراهای آن در اوایل دهه ۹۰ میلادی اتفاق خواهد افتاد، حضور داشته باشد. هرچند ممکن است به نحوی شخصیت کراس بونز دوباره زنده شود و شاهد حضور او در یک فیلم دیگر از دنیای سینمایی مارول باشیم و بار دیگر در مقابل کاپیتان آمریکا قرار بگیرد.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده