نویسنده: مهرداد داودی
// چهار شنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۵۹

جزییات رویداد جدید GTA Online

به تازگی محتوای جدیدی برای بخش آنلاین بازی GTA V روی پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی در دسترس کاربران قرار گرفته است.

از امروز رویداد تازه‌ای در بخش آنلاین بازی GTA V موسوم به GTA Online آغاز شد. این رویداد علاوه بر اضافه کردن یک حالت جدید به بازی، شامل تخفیف‌هایی محدود برای خرید جنگنده‌های هوایی نیز خواهد بود.

در این رویداد تازه آغاز شده، بازیکنان بازی GTA Online می‌توانند در یک حالت تیم-محور جدید به نام Bombushka Run شرکت کنند. در این حالت، بازیکنان در قالب دو دسته‌ی دو تا چهار نفره در مقابل هم قرار خواهند گرفت. یکی از دسته‌ها کنترل جنگنده‌های هواییِ RM-10 Bombushka را به دست خواهد گرفت. از سویی، سمت مقابل وظیفه دارد تا به وسیله‌ی هلیکوپترهای Buzzard Attack دسته‌ی مقابل را متوقف کند. تیمی که بتواند بیشتر از رقیب خود در بازی دوام بیاورد برنده‌ی بخش Bombushka خواهد بود. بازیکنان تا تاریخ ۲۵ سپتامبر (دوشنبه، ۳ مهر) به ازای برنده شدن در این بخش پاداش دو برابری شامل پول درون بازی و RP دریافت خواهند کرد.

GTA Online

علاوه بر این بازیکنان می‌توانند جنگنده‌های هوایی و تجهیزات زیر را با تخفیف بیست و پنج درصدی خریداری کنند:

  • Hangar Workshops
  • Aircraft weapons
  • Liveries (ماشین و هوانورد)
  • Resprays (ماشین و هوانورد)
  • Mobile Operations Center Cabs
  • Executive Offices

در انتها نیز باید بدانید که مسابقه‌ی ویژه‌ی این هفته Water Slide نام دارد که فقط به وسیله‌ی جت‌اسکی Blazer Aqua قابل انجام است. تمامی شرکت‌کنندگان این مسابقه از RP سه برابر بهره خواهند برد و نفرات اول تا سوم نیز به‌عنوان پاداش پول درون بازی دریافت خواهند کرد. مسابقه‌ی زمان-محور این هفته نیز Calafia Way نام دارد که برندگان این مسابقه نیز پاداش خوبی دریافت خواهند کرد. تمام حالت‌های این رویداد برای کنسول‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی در دسترس است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده