نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۰۲

تاریخ انتشار بسته الحاقی Comrades بازی Final Fantasy XV مشخص شد

کمپانی اسکوئر انیکس زمان انتشار بسته الحاقی چند‌نفره بازی Final Fantasy XV با نام Comrades را اعلام کرد.

مطابق جدیدترین اخبار بازی، کمپانی اسکوئر انیکس اعلام کرد که بسته‌ی الحاقی Comrades بازی Final Fantasy XV در تاریخ ۹ آبان‌ماه (۳۱ اکتبر) برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان در دسترس قرار می‌گیرد.

بسته‌ی الحاقی Comrades در اختیار کاربرانی که بازی Final Fantasy 15 و سیزن پس آن را خریداری کرده‌اند، قرار خواهد گرفت و امکان خریداری این بسته‌ی الحاقی به صورت جداگانه نیز وجود خواهد داشت. اگر قصد دارید این DLC را روی پلی‌استیشن 4 تجربه کنید، باید عضو سرویس پلی‌ استیشن پلاس باشید و برای تجربه‌ی آن روی ایکس‌باکس وان نیز باید عضو سرویس ایکس‌ باکس لایو گلد شوید.

در این DLC کاربران در نقش یکی از بازماندگان کینگز گلایو (محافظین پادشاهی) قرار می‌گیرند تا اطلاعات بیشتری را در خصوص ناپدید شدن ناکتیس بعد از وقایع فصل ۱۳ بازی به دست آورند. بازیکنان در بسته‌ی الحاقی Comrades از مهرهای سلطنتی برای کسب قدرت‌های ویژه از نسل Lucian استفاده می‌کنند و با استفاده از این قدرت‌ها تیم متعادلی را برای انجام ماموریت‌های مختلف به وجود می‌آورند. در این بسته‌ی الحاقی علاوه بر ماموریت‌های چندنفره، ماموریت‌های تک‌نفره نیز برای ارتقای سطح شخصیت‌ها در نظر گرفته شده است.

آخرین تریلر انتشار یافته از بسته‌ی الحاقی Comrades بازی Final Fantasy XV را می‌توانید در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

برای دانلود از وب‌سایت آپارات اقدام کنید


منبع Gematsu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده