نویسنده: سارا مرتضوی
// چهار شنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۳۱

حضور شخصیت CJ در بازی Zelda: Breath of the Wild

با استفاده از اسکین ماد جدید، بازیکنان می‌توانند شخصیت CJ را به بازی Zelda: Breath of the Wild اضافه کنند.

شاید شخصیت کارل جانسون، معروف به CJ از بازی Grand Theft Auto: San Andreas آخرین فردی باشد که بازیکنان توقع دیدنش را در بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild داشته باشند. یا شاید هم برعکس، دنیای بازی Zelda شاید آخرین جایی باشد که بتوان CJ را در آن تصور کرد. ولی در هر صورت به تازگی فردی با نام کاربری WilianZilv اسکین ماد جدیدی برای بازی Zelda طراحی کرده که شخصیت CJ را به بازی Zelda: Breath of the Wild اضافه می‌کند.

هرچند این ماد جدید چندان بی عیب و نقص هم نیست و در صورتی که در جریان بازی هرگونه زره یا تجهیزاتی را بردارید، این حالت از بین می‌رود. البته که با توجه به تجهیزات بی‌شماری که بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild در اختیار بازیکنان قرار داده، این امر خیلی هم دور از انتظار نیست.

شما‌ می‌توانید در ویدیوی جذاب زیر، نمایشی از عملکرد این اسکین ماد را تماشا کنید.

برای دانلود ویدیو به سایت آپارات مراجعه کنید

همان‌طور که اطلاع دارید، بسته الحاقی بعدی بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild که Champions' Ballad نام دارد و قرار است بخش‌های داستانی بیش‌تری را به این بازی اضافه کند، در تعطیلات سال جاری میلادی منتشر خواهد شد. برای اطلاع از اخبار بیش‌تر پیرامون این بازی، می توانید به صفحه The Legend of Zelda: Breath of the Wild در وب‌سایت زومجی مراجعه کنید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده