// چهار شنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۵۹

فیل اسپنسر به جمع رهبران ارشد مایکروسافت پیوست

فیل اسپنسر، رییس ایکس باکس، به تیم رهبران ارشد مایکروسافت که شامل ۱۶ نفر از عالی رتبه‌ترین اعضای این کمپانی است، اضافه شد.

فیل اسپنسر، رییس بخش ایکس باکس، به جمع تیم رهبری ارشد مایکروسافت اضافه شد تا بار دیگر اهمیت بخش گیمینگ در کمپانی مایکروسافت به اثبات برسد. تیم رهبری ارشد مایکروسافت از ۱۶ نفر تشکیل شده است که شامل ساتیا نادلا (مدیر عامل)، تری میرسون (مدیر ارشد مالی)، هری شام (مدیر بخش هوش مصنوعی) و دیگر مشاوران ارشد می‌شود. این ۱۶ نفر مهم‌ترین تصمیمات و سیاست‌های کلی مایکروسافت را اتخاذ می‌کنند.

گفتی است پس از روی کار آمدن ساتیا نادلا به‌عنوان مدیر عامل مایکروسافت، برخی اعتقاد داشتند مایکروسافت باید بخش ایکس‌باکس را تعطیل کند، اما سیاست‌های نادلا تا به اینجا کاملا بر خلاف این عقیده اتخاذ شده است. ارتقا جایگاه فیل اسپنسر به‌صورت رسمی در وب‌سایت کمپانی مایکروسافت منتشر شده است. با توجه به این خبر به نظر می‌رسد که مایکروسافت نگاه ویژه‌ای به بخش گیمینگ و ایکس‌باکس دارد. فیل اسپنسر با انتشار توییتی در صفحه توییتر خود درباره ارتقا جایگاهش چنین اظهار نظر کرده است:

از همه آنهایی که امروز نظرات خوب خود را برایم ارسال کردند تشکر می‌کنم. این اتفاق نشانه بزرگی از تعهد مایکروسافت به بخش گیمینگ بود. باعث افتخار است که عضوی از این تیم هستم.

فیل اسپنسر بیش از ۲۵ سال است که در مایکروسافت فعالیت می‌کند. او در سال ۲۰۱۵ به سمت رییس بخش ایکس‌باکس منصوب شد و علاوه بر رهبری ایکس‌باکس و شبکه ایکس باکس لایو، بر تیم‌های Xbox Music ،Xbox Video و Microsoft Studios نیز نظارت می‌کند.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده