نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۱۵

شایعه: شخصیت دارث ویدر در فیلم Han Solo حضور خواهد داشت

به نظر می‌رسد که قرار است در فیلم هان سولو (Han Solo) شاهد حضور کوتاه شخصیت محبوب دارث ویدر باشیم.

پس از موفقیت فیلم Star Wars: The Force Awakens (جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد) و فیلم Rogue One: A Star Wars Story (روگ وان: داستانی از جنگ ستارگان)، طرفداران دنیای جنگ ستارگان (Star Wars) در انتظار اکران فیلم Star Wars: The Last Jedi (جنگ ستارگان: آخرین جدای) در کریسمس امسال هستند. با این حال، این فیلم تنها فیلم از این دنیای محبوب نیست که قرار است طی ماه‌های آینده اکران شود. فیلم Han Solo که دومین فیلم فرعی جنگ ستارگان است، قرار است تابستان سال آینده به روی پرده‌های سینما برود. این فیلم قرار است روی ماجراجویی‌های شخصیت هان سولو پیش از اتفاقات فیلم Star Wars: Episode IV - A New Hope (جنگ ستارگان اپیزود چهارم: امیدی تازه)، تمرکز داشته باشد.

خرداد امسال کمپانی لوکاس فیلم با انتشار خبری اعلام کرد که با کریستوفر میلر و فیل لرد که کارگردانی فیلم Han Solo را بر عهده داشته‌اند، قطع همکاری کرده است و یک روز پس از این ماجرا، لوکاس فیلم اعلام کرد که ران هاوارد به‌عنوان کارگردان جدید فیلم Han Solo انتخاب شده است. از آن زمان تاکنون شاهد فیلمبرداری دوباره بسیاری از صحنه‌هایی که پیش از این فیلمبرداری شده بودند، بوده‌ایم و همچنین پل بتانی، بازیگر نقش ویژن در دنیای سینمایی مارول نیز جانشین مایکل کی ویلیامز شده است. حال به نظر می‌رسد که طی این مدت شخصیت دارث ویدر نیز به فیلم Han Solo اضافه شده است.

Darth Vader

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، گروه That Hashtag Show خبر داد که شخصیت دارث ویدر قرار است در فیلم Han Solo حضور داشته باشد. هنوز جزئیات زیادی در مورد حضور این شخصیت در این فیلم منتشر نشده است، اما این گروه ادعا می‌کند از منابع نزدیک به فیلم شنیده‌ است که اسپنسر وایلدینگ به جمع بازیگران این فیلم اضافه شده و نقش دارث را در فیلم Han Solo بازی کرده است. ماه گذشته نیز خبری مبنی بر حضور وایلدینگ در این فیلم برای بازی در نقش دارث ویدر منتشر شد، اما او حضورش را در فیلم Han Solo تکذیب کرد. با این حال، به نظر می‌رسد که شخصیت دارث ویدر پس از جدایی میلر و لرد و اضافه شدن هاوارد به این فیلم، به فیلم Han Solo اضافه شده باشد.

وایلدینگ پیش از این در فیلم فیلم Rogue One: A Star Wars Story نقش دارث ویدر را بازی کرده بود. با وجود اینکه حضور این شخصیت در فیلم Rogue One منطقی بود، اما اگر این خبر درست باشد، هنوز مشخص نیست دارث ویدر قرار است چگونه در فیلم Han Solo حضور داشته باشد. با این حال، به نظر می‌رسد که باید شاهد حضور کوتاه دارث ویدر در این فیلم باشیم. علاوه بر این، به نظر می‌رسد که فیلمبرداری فیلم Han Solo به اواخر کار خود نزدیک شده باشد. گفته می‌شود فیلمبرداری دوباره این فیلم همزمان با فیلمبرداری صحنه‌های باقی‌مانده انجام شده است و به همین دلیل فیلمبرداری و تولید این فیلم طولانی‌تر از برنامه از پیش اعلام شده، بوده است.

Darth Vader

فیلم Han Solo در حال حاضر قرار است در تاریخ ۲۵ می ۲۰۱۸ (۴ خرداد ۱۳۹۷) اکران شود. آلدن ارنرایک، دونالد گلاور، امیلیا کلارک، وودی هارلسون، پل بتانی، جوناس سوآتامو، ایان کنی، تندی نیوتون، وارویک دیویس و فیبی والر-بریج از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. 


منبع Screen Rant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده