نویسنده: رضا علمی
// چهار شنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۲۰

کارگردان مجموعه Kingsman به فکر ساخت سه گانه است

متیو وان، کارگردان دو فیلم مجموعه Kingsman (کینگزمن)، تصمیم به ساخت قسمت سوم این مجموعه دارد و بعد از آن نیز نوبت به ساخت اسپین آف می‌رسد.

متیو وان، کارگردان فیلم Kingsman: The Golden Circle (کینگزمن: محفل طلایی)، تصمیم دارد پیش از شروع به ساخت اسپین‌آف‌های این مجموعه، سه‌گانه Kingsman را با ساخت قسمت سوم به پایان برساند. بعد از موفقیت غیرمنتظره قسمت اول مجموعه Kingsman که با استقبال منتقدین همراه بود و در گیشه نیز به فروش ۴۱۴ میلیون دلاری دست یافت، ساخت قسمت دوم این فیلم تأیید شد و این فیلم امروز در انگلستان و تقریباً پس از دو سال و نیم از ساخت قسمت اول به روی پرده سینما رفت. با موفقیت احتمالی فیلم جدید در گیشه، متیو وان و کمپانی فاکس قرن بیستم امیدوارند که چراغ سبز ساخت قسمت سوم این مجموعه اکشن، جاسوسی و کمدی را از سوی تماشاچیان دریافت کنند. تا این لحظه منتقدان، نقدهای متفاوتی بر فیلم Kingsman: The Golden Circle داشته‌اند، ولی به نظر، تماشاچیان همچون قسمت اول از قسمت دوم نیز استقبال می‌کنند و برای دیدن صحنه‌های اکشن دیوانه‌وار و شوخی‌های ‌زیاد این فیلم بار دیگر صف می‌کشند.  

البته قسمت دوم مجموعه Kingsman برای موفقیت در گیشه با چالشی جدی روبه‌رو است. فیلم It (آن) آندرس موچیتی همچنان با قدرت به فروش‌ خیره‌کننده خود ادامه می‌دهد و مطمئناً فیلمی اکشن-کمدی کار سختی برای به زیر کشیدن فیلمی ترسناک همچون It پیش روی دارد. در هر صورت اگر همه‌چیز طبق میل متیو وان پیش برود، در آن صورت وی برنامه‌های زیادی برای آینده این مجموعه در سر دارد. اولین موضوعی که وی تصمیم دارد عملی سازد، انتشار نسخه مخصوص کارگردان محفل طلایی است. بعد از آن نیز نوبت به ساخت قسمت سوم و البته اسپین‌آف‌های این مجموعه می‌رسد.  

Kingsman-II

سایت Cinema Blend با متیو وان در مورد آینده مجموعه Kingsman پس از اکران فیلم محفل طلایی به صحبت پرداخت و این‌طور که از حرف‌های وی می‌توان برداشت کرد، این کارگردان علاقمند است خط داستانی اصلی این مجموعه را پس از ساخت قسمت سوم به پایان برساند. حال می‌دانیم که فیلم دیگری نیز از این مجموعه ساخته خواهد شد و با ساخت این فیلم، داستان این مجموعه که متیو وان در ذهن داشته است به پایان می‌رسد. صحبت‌های متیو وان را در این رابطه با هم می‌خوانیم:

حتی اگر قسمت دوم مجموعه Kingsman فروش خیلی خوبی را در گیشه تجربه نکند، بعید است متیو وان قسمت سوم را نسازد

فکر می‌کنم داستان ابتدایی که از این مجموعه در ذهن داشتم پس از ساخت قسمت بعدی به پایان خواهد رسید. البته پس از پایان این مجموعه نوبت به فیلم‌های Statesman (استیتزمن) خواهد رسید که اسپین‌آف‌های مجموعه Kingsman به شمار می‌روند. دنیای این مجموعه با معرفی سازمان‌های جدید ادامه خواهد یافت. ممکن است کالین فرث نقش آرتور را در آینده این مجموعه عهده‌دار شود. شاید هم شخصیت‌های جدیدی به این مجموعه اضافه شوند یا همین بچه‌های جدید به افرادی کارکشته تبدیل شوند. گزینه‌های زیادی برای ادامه داستان وجود دارد، ولی فکر می‌کنم بهتر است زیاد در این زمینه زیاده‌روی نکنیم و طماع نباشیم!    

جالب است بدانید که استودیو‌های زیادی حتی پیش از اکران فیلم ابتدایی به فکر ساخت اسپین‌آف‌های مجموعه Kingsman بودند. آن‌ها منتظر موفقیت فیلم در گیشه بودند که البته آن فیلم نیز با فروش خوب خود نشان داد که می‌تواند تماشاچیان زیادی را به سینماها بکشاند و حال با صحبت‌های جدید متیو وان مطمئناً مشتاق‌تر از همیشه به فکر ساخت اسپین‌آف‌های این مجموعه و سرمایه‌گذاری روی آینده آن خواهند بود. فیلم ابتدایی که در گیشه موفق ظاهر شد؛ باید منتظر ماند و دید که قسمت دوم با وجود رقیب سرسختی چون It می‌تواند در گیشه حرفی برای گفتن داشته باشد یا خیر. حتی اگر قسمت دوم مجموعه Kingsman فروش خیلی خوبی را نیز در گیشه تجربه نکند، بعید است متیو وان قسمت سوم را نسازد.   

Kingsman-III

با وجود معرفی شخصیت‌های زیاد در دو قسمت ابتدایی، جای تعجب ندارد که اسپین‌آف‌های زیادی از این مجموعه ساخته شود؛ از شخصیت هری هارت و اگزی فیلم ابتدایی گرفته تا معرفی شخصیت‌های جدید همچون جینجر، پاپی و... در قسمت دوم. مأمورین و افراد سازمان Statesmen را نیز به لیست جدید اضافه کنید تا مشخص شود کمپانی فاکس سرمایه‌گذاری خوبی روی این مجموعه انجام داده است.

در دنباله فیلم اکشن، کمدی و جاسوسی Kingsman: The Secret Service، اِگزی بار دیگر با هری هارت در یک تیم قرار گرفته و این مرتبه علاوه بر همکاری این دو، شاهد حضور هم‌پیمانان و دوستانی آمریکایی هستیم که همگی در کنار هم سعی دارند جلوی خراب‌کاری‌ها و دسیسه‌چینی‌های شخصیت شرور داستان (با بازی جولین مور) و دیگر شخصیت‌های همراه او را بگیرند.

در فیلم Kingsman: The Golden Circle بازیگرانی همچون تارون اگرتون، کالین فرث، جولین مور، هالی بری، مارک استرانگ، سوفی کوکسون، پدرو پاسکال، چنینگ تیتوم، التون جان، جف بریجز، ادوارد هولکرافت، وینی جونز، ادوارد هولکرافت، سامانتا وومک، هانا آلستروم و پائولینا بونیوا نقش‌آفرینی کرده‌اند. دنباله این فیلم همچون فیلم اول، جهت نمایش درجه‌ سنی R گرفته است.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده