نویسنده: سارا مرتضوی
// چهار شنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۳۱

تریلر هنگام عرضه بازی Forza Motorsport 7 منتشر شد

کمپانی مایکروسافت به تازگی تریلر هنگام عرضه بازی Forza Motorsport 7 را با کیفیت خیره‌کننده‌ منتشر کرده است.

طبق آخرین اخبار بازی، به تازگی استودیو ترن 10 (Turn 10 Studios) توسعه‌دهنده و کمپانی مایکروسافت (Microsoft) ناشر بازی Forza Motorsport 7، تریلری جدید از این بازی منتشر کرده‌اند که گرافیک 4K خیره‌کننده این بازی را به نمایش می‌گذارد. هرچند مسلماً برای دیدن کیفیت واقعی این تریلر، نیاز به دستگاهی با قابلیت پخش 4K‌ خواهید داشت.

این تریلر دو دقیقه‌ای، قسمت‌های جدیدی از گیم‌پلی بازی Forza Motorsport 7 را به نمایش می‌گذارد. شما می‌توانید در ادامه این ویدیو جذاب را در زومجی تماشا کنید.

برای دانلود ویدیو به آپارات مراجعه کنید

چندی پیش بود که تریلری دیگر از این بازی با محوریت پورشه GT2 RS 911 روی کنسول ایکس باکس وان ایکس منتشر شد. برای تماشای این تریلر می‌توانید به این قسمت مراجعه کنید.

بازی Forza Motorsport 7 در تاریخ ۳ اکتبر (۱۱ مهرماه) برای ایکس‌باکس وان و کامپیوتر عرضه خواهد شد. هم‌چنین نسخه ارتقا یافته این بازی نیز هم‌زمان با عرضه کنسول ایکس باکس وان ایکس، یعنی در تاریخ ۷ نوامبر (۱۶ آبان ماه) سال جاری منتشر خواهد شد. برای تجربه پیش از عرضه این بازی نیز می‌توانید به دموی رایگانی که به تازگی برای هر دو پلتفرم کامپیوتر و ایکس باکس وان منتشر شده است رجوع کنید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده