نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۱

نسخه دموی رایگان بازی Forza 7 منتشر شد

کاربران پی‌سی و ایکس‌باکس وان اکنون می‌توانند نسخه دمو بازی Forza 7 را رایگان تجربه کنند. 

زمان خیلی زیادی تا انتشار بازی Forza 7، شبیه‌ساز ریسینگ جدید استودیو ترن 10 و مایکروسافت باقی نمانده و علاقه‌مندان به بازی‌های ماشین سواری، در تاریخ ۱۱ مهر قادر به تجربه این بازی روی ایکس‌باکس وان و ویندوز 10 خواهند بود. حال در جدید‌ترین اخبار بازی، مایکروسافت یک نسخه دموی رایگان از این بازی را برای این دو پلتفرم منتشر کرده است. 

نسخه دموی بازی، با اینکه محدودیت‌هایی دارد، اما تجربه خوبی برای افرادی خواهد بود که به این بازی و خرید آن علاقه دارند و می‌خواهند پیش از خرید، بیش‌تر با بازی آشنا شوند. در این نسخه امکان رانندگی در سه منطقه وجود خواهد داشت که البته امکان انتخاب ماشین وجود ندارد و بازی به صورت پیش‌فرض یک ماشین برای هریک از این مناطق در نظر گرفته است. به طور دقیق‌تر، در نسخه دمو می‌توانید با ماشین Porsche 911 GT2 RS در منطقه Jebel Hafeet Pass، با ماشین Mercedes Tankpool در پیست Mugello و در نهایت با ماشین Nissan Nismo GT-4 LM در Nurburgring رانندگی کنید. البته با وجود ثابت بودن ماشین‌ها و مسیر‌ها، یک سری از تنظیمات را می‌توانید به دلخواه تغییر دهید. 

در صورتی که قصد اجرای نسخه دمو را روی پی‌سی دارید، بهتر است نگاهی به مشخصات سیستم موردنیاز بازی داشته باشید. همچنین نسخه دمو بازی روی پی‌سی، یک بنچمارک نیز دارد که می‌توانید عملکرد بازی روی سیستم‌تان را به وسیله آن، بسنجید. 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده