نویسنده: فریده صالحی
// چهار شنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۴۵

تیم تولید سریال Watchmen کار خود را آغاز کرد

بر اساس گفته‌های مطبوعات شبکه HBO، پروژه تولید سریال نگهبانان (Watchmen) به کارگردانی دیمون لیندلوف به تازگی کلید خورده است.

به نظر می‌رسد که پروژه تولید نسخه سریالی فیلم Watchmen که قرار است با همین نام ساخته شود و مدت زیادی قول پخش آن به طرفداران داده شده بود، به تازگی آغاز شده است. سابقا گزارش شده بود که شبکه محبوب HBO قصد ساخت مجموعه‌ای تلویزیونی بر اساس کتاب‌های کامیک کلاسیک آلن مور و دیو گیبونز را که با محوریت همین شخصیت‌ها نوشته شده بود، دارد و با کارگردان سریال بازماندگان (The Leftovers) یعنی دیمون لیندلوف، در حال بررسی و تحلیل آن از زوایای مختلف است. با اینکه ما بعد از انتشار این خبر هیچ اطلاعات خاص دیگری از این پروژه به دست نیاوردیم و معلوم نبود که دقیقا چه اتفاقاتی در حال رخ دادن است، اما دیمون لیندلوف اخیرا تصویری را از اتاق مخصوص نویسندگان در صفحه اینستاگرام رسمی خود منتشر کرده است. ما در این تصویر پاهای مجسمه یک پارتیزان خاص را مشاهده می‌کنیم که عبارت «ناسپاسی» (In gratitude) روی آن حک شده است. طرفداران کتاب‌های کامیک با دیدن این مجسمه نصفه و نیمه به‌سرعت می‌توانند متوجه شوند که مجسمه کدام شخصیت است و به‌خوبی می‌دانند که او در رمان‌های گرافیکی به چه درد خورده است و چه کارهایی از او برمی‌آید.

Watchmen

کتاب‌های کامیک این شخصیت‌ها در ابتدا به صورت یک مینی سری ۱۲ جلدی و در سال ۱۹۸۶ منتشر شد. زمان زیادی از آغاز انتشار آنها نگذشته بود که این سری کتاب‌ها تبدیل به یکی از محبوب‌ترین و تحسین شده‌ترین کتاب‌های ترتیبی هنری و داستانی شدند و حسابی در دل مردم جا پیدا کردند. زک اسنایدر، کارگردان مطرح سینما هم به نوبه‌ی خود توانست به‌خوبی از این محبوبیت استفاده کند و فیلمی اقتباسی بر اساس شخصیت‌های این داستان بسازد که در سال ۲۰۰۹ به اکران عمومی درآمد و توانست فروشی بالغ بر ۱۸۵ میلیون دلار را در باکس آفیس سرتاسر جهان به دست آورد. مالین اکرمان، بیلی کروداپ، متیو گود، جکی ارل هیلی، جفری دین مورگان، کارلا گوجینو و پاتریک ویلسون از جمله بازیگران ستاره‌ای هستند که در فیلم Watchmen حضور داشتند و به ایفای نقش پرداختند.

بعد از اکران فیلم نگهبانان، کمپانی دی سی کامیکس سری جدید خیلی بزرگی از کتاب‌های کامیک نگهبانان را به نام «قبل از نگهبانان» (Before Watchmen) منتشر کرد که در آن داستان‌هایی را که شخصیت‌های اصلی در گذشته خود تجربه کرده بودند و ماجراجویی‌هایی را که انجام داده بودند تعریف می‌کرد. حال به تازگی کمپانی دی سی کامیکس تلاش کرده تا Watchmen را در دنیای گسترده DC Multiverse کامل کند و به اتمام برساند.

دیمون لیندلوف که به تازگی پخش فصل سوم جدیدترین مجموعه تلویزیونی خود را که در بین بینندگان تلویزیون طرفداران خیلی زیادی هم دارد، یعنی سریال The Leftovers، به اتمام رسانده است، بیشتر به خاطر دستیار کارگردانی سریال لاست (Lost) که از شبکه ABC پخش می‌شد معروف و شناخته شده است. علاوه بر عرصه تلویزیون، او کمک‌های خیلی زیادی هم در فیلم‌های سینمایی کرده است؛ مانند نویسندگی فیلمنامه فیلم پرومتئوس (Prometheus)، فیلم سرزمین فردا (Tomorrowland) و فیلم پیشتازان فضا به‌ سوی تاریکی (Star Trek Into Darkness).

آیا شما هم برای دیدن سریال Watchmen به کارگردانی دیمون لیندلوف هیجان‌زده هستید؟ به نظر شما موردی هست که در فیلم رعایت نشده و انتظار داشته باشید که در نسخه سریالی آن رعایت شود؟


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده