// چهار شنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۵۹

بازی جدید استودیو The Chinese Room این هفته منتشر می‌شود

بازی So Let Us Melt، ساخته جدید استودیو چاینیز روم، در سبک علمی تخیلی برای هدست واقعیت مجازی گوگل عرضه خواهد شد.

پس از عرضه بازی‌هایی همچون Everybody's Gone to the Rapture, Dear Esther و Amnesia: A Machine for Pigs توسط استودیو The Chinese Room، بازی جدید این استودیو که سبکی علمی تخیلی دارد، با نام So Let Us Melt برای Daydream View، هدست واقعیت مجازی گوگل عرضه می‌شود.

طبق گفته‌های سازندگان، داستان علمی تخیلی بازی ۱۰ میلیون سال طول می‌کشد و بازیکنان کنترل رباتی به اسم نگهبان ۹۸ را به دست می‌گیرند که در کنار ربات‌های دیگر برای ساخت محیطی ایده‌آل برای انسانها، تلاش می‌کند. میلیون‌ها سال است که نگهبان ۹۸ در کنار دوستش مشغول ساخت ابر‌ها، مراقبت از اکوسیستم، اندازه‌گیری باران و دیگر کار‌هایی است که به زنده نگه داشتن سیاره کمک می کند و همه چیز سر جایش قرار دارد که ناگهان ستاره جدیدی در ‌آسمان رویت می شود و همه چیز را تغییر می‌دهد.

داستان بازی So Let Us Melt توسط سیفان فینرن، هنرپیشه زن بریتانیایی و نامزد جایزه بفتا روایت می‌شود و موسیقی متن این بازی نیز توسط جسیکا کری، مدیر اجرایی سابق استودیو The Chinese Room تهیه شده است.

دن پینچ بنک، کارگردان So Let Us Melt در مورد بازی این چنین عنوان کرده است:

So Let Us Melt همچون فیلم متحرک و تعاملی است که با یک فرض علمی تخیلی خیلی ساده شروع می‌شود اما به طور کل در مورد زندگی بشر است. این بازی درباره روابط دوستانه، رابطه با والدین و ربات‌های کوچکی است که وارد ماجراجویی بزرگ می‌شوند.

طبق گفته های سازندگان، So Let Us Melt در تاریخ ۳۰ شهریور برای Daydream View، هدست واقعیت مجازی گوگل عرضه می‌شود.


منبع Eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده