نویسنده: فریده صالحی
// چهار شنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۷

تریلر هنگام عرضه بازی Marvel vs. Capcom Infinite منتشر شد

با توجه به اینکه بازی Marvel vs. Capcom: Infinite  چند ساعت گذشته توسط دو کمپانی مارول و کپکام عرضه شد، حالا تریلر هنگام عرضه‌ای هم برای آن منتشر شده است.

طبق جدیدترین اخبار بازی، جدیدترین پروژه دو کمپانی مارول و کپکام که با نام Marvel vs Capcom: Infinite ساخته شده بود و طرفداران مدت خیلی زیاد منتظر عرضه آن بودند، بالاخره چند ساعت گذشته توسط این دو کمپانی عرضه شد. به همین مناسبت دو کمپانی سازنده این بازی، تریلر هنگام عرضه‌ای را به طور رسمی برای بازی Marvel vs. Capcom: Infinite منتشر کردند. شما در انتهای همین پست می‌توانید این تریلر را مشاهده و دانلود کنید.

در این بازی محبوب، شخصیت اولتران سیگما توانسته به دو تا از سنگ‌های اینفینیتی که به شدت قدرتمند هستند دست پیدا کند و با استفاده از آنها دنیاهای کپکام و مارول را نابود کرده است. از سمت دیگر، جدا دوما هم با بقیه شخصیت‌های منفور و منفی داستان هم‌پیمان و شریک شده تا بتوانند با کمک هم یک جانور Symbiote خشن و طماع خلق کنند. به نظر شما قهرمانان ما می‌توانند به تانوس اعتماد کنند تا این او باشد که شخصیت‌های قهرمان داستان را به سنگ‌های اینفیتی راهنمایی کند و آنها بتوانند با استفاده از آن سنگ‌ها موانع و دشمنان خود را شکست دهند؟

شخصیت‌هایی که از طرف کمپانی مارول در این بازی شرکت دارند و شما می‌توانید با آنها به مبارزه بپردازید عبارتند از: کاپیتان آمریکا، کاپیتان مارول، آیرون من، نوا، دکتر استرنج، راکت راکون، گوست رایدر، اسپایدرمن، گامورا، تانوس، دورمامو، ثور، هالک، هاوک آی، اولتران. همچنین شخصیت‌هایی که از طرف کمپانی کپکام در این بازی شرکت دارند و شما می‌توانید با آنها به مبارزه بپردازید عبارتند از: مگا من ایکس، مگا من زیرو، مایک هگر، استرایدر هرایو، فرانک وست، اسپنسر، ریو، چان لی، دانته، نمسیس، کریس ردفیلد، موریگان و آرتور.

داستان این بازی از افسانه‌های کلاسیک کمپانی مارول گرفته و تبدیل به یک حالت منحصر به فردتر نسبت به داستان فیلم‌ها و کتاب‌های کامیک شده که کاربر بتواند در آن داستان نوشته شده بازی کند. در این نسخه از داستان، سنگ‌های اینفینیتی تاثیر خیلی زیادی در روند مبارزات مختلف بازیکنان داشته و در نتیجه می‌تواند تاثیر خیلی زیادی هم در نتیجه آنها داشته باشد. هر کدام از این سنگ‌های اینفیتینی قدرت و مزایای خاص و منحصر به فردی را به بازیکنان منتقل می‌کند و هر کدام از آنها جنبه مختلفی از دنیا مانند قدرت، فضا، زمان، واقعیت، روح و ذهن را نشان داده و ارائه می‌دهد.

در حال حاضر بازی Marvel vs. Capcom: Infinite برای سه پلتفرم پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی‌سی قابل استفاده و دسترسی است.

برای دانلود تریلر از طریق وب‌سایت آپارات اقدام کنید


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده