نویسنده: نادر امرایی
// یکشنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۰۱

هفته‌ نامه ویدیویی ۶۷: از انتقال سرور بازی‌ها به ایران تا بازی جدید Game of Thrones

در شصت و هفتمین هفته‌نامه ویدیویی زومجی، از احتمال انتقال سرورهای بازی‌های بزرگ به ایران می‌گوییم و شایعات بازی جدید Game of Thrones را بررسی می‌کنیم.

هفته‌نامه ویدیویی زومجی، به قسمت شصت و هفتم خود رسید و در این قسمت، مانند هفته‌های گذشته، مروری بر مهم‌ترین اخبار دنیای بازی‌های ویدیویی در هفته گذشته می‌اندازیم. هفته گذشته نیز،‌ اتفاقات خیلی زیادی در دنیای بازی‌های ویدیویی رخ داد که شاید بتوان یکی از مهم‌ترین آنها را،‌ اقدامات وزیر جدید ارتباطات و فناوری اطلاعات در راستای بهبود شرایط بازی‌های آنلاین برای گیمرهای ایرانی برشمرد. آقای آذری جهرمی، اعلام کرد که آنها در حال مذاکره با سازندگان بازی‌های مطرح هستند تا آنها سرورهای خود را به ایران منتقل کنند.

در ادامه هفته‌نامه ویدیویی این هفته، سری خواهیم زد به شایعاتی در رابطه با بازی جدید سریال محبوب بازی تاج و تخت که به نظر می‌رسد استودیو بتسدا در حال ساخت آن است. هفته پیش وب‌سایت تارگت صفحه‌ای را روی دامنه خود بالا آورد که در آن شاهد عبارت Bethesda: Game of Thrones بودیم. در ادامه هفته‌نامه ویدیویی این هفته نیز سری به مهم‌ترین اخبار دنیای بازی‌های ویدیویی خواهیم زد. پس اگر فرصت نکردید اخبار دنیای بازی را در هفته‌ای که گذشت دنبال کنید، با ما و شصت و هفتمین هفته‌نامه ویدیویی زومجی همراه باشید:

برای دانلود ویدیو از وب‌سایت آپارات اقدام کنید | تماشا در یوتیوب


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده